Мы обратили внимание, что Вы используете неподдерживаемый браузер. Веб-сайт TripAdvisor может отображаться неправильно.Поддерживаются следующие браузеры:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Excelsior by Geisel
Отель Эксельсиор

Фото от гостей (213)
Номера и люксы (147)
Ресторан (37)
Сертификат качества
О нас
Расположение
Чистота
Обслуживание
Цена/качество
Сертификат качества
ЭкоЛидеры Бронзовый уровень
Услуги и удобства в отеле
Ресторан
Бесплатный WiFi
Обслуживание номеров
Бар/лобби
WiFi в общественных местах
Возможен завтрак
Консьерж
Конференц-залы
Многоязычный персонал
Отель для некурящих
Питомцы разрешены
Помещения для конференций
Прачечная
Трансфер из/до аэропорта
Химчистка
Показать еще
Оснащенность номера
Мини-бар
Номера для некурящих
Номера-люкс
Семейные номера
Полезная информация
СТИЛЬ ОТЕЛЯ
Классический
С зелеными насаждениями
КЛАСС ОТЕЛЯ
Ссылки отеля
Перейти на сайт отеля
Местоположение
Полноразмерный просмотр
100В шаговой доступности
Оценка: 100 из 100
202ресторанав пределах 0,5 км
33развлеченияв пределах 0,5 км
685отзывов
300фото
37Вопросы и ответы
9советов по выбору номера
Оценка путешественников
  • 293
  • 261
  • 74
  • 36
  • 21
Период
Тип посещения
Язык
  • Другие языки
  • Фильтровать
  • Русский
отличный отель , персонал которого стремится учесть все пожелания гостей и удовлетворить все их запросы. расположен в центре города и недалеко от центрального вокзала. при этом близость вокзала вообще не ощущается. также отель находится в начале пешеходной улицы, от которой до
Подробнее
Ответил(а) Julia S, Quality Manager, Отель Эксельсиор
Ответ от: 2 недели назад
Dear elenapa2018, I truly appreciate that you share your nice experience of our Excelsior hotel here on tripadvisor. A special thank for the praise you extended to our team, it is much appreciated by everyone. We are all happy that you also felt very comfortable with our downtown location in Munich and hope to seeing you again soon. With best regards Julia Sprung (Quality Manager) and the team of the Excelsior by Geisel
Подробнее
С удивлением читаю плохие отзывы гостей. Похоже, важно зачем и с кем ты в отеле. Мы провели три замечательных романтических ночи. Персонал к нашему приезду по письму принес в номер шампанское и цветы. Хорошо и вежливо встретили. На ресепшн есть русская девушка, которая все
Подробнее
Ответил(а) Julia S, Quality Manager, Отель Эксельсиор
Ответ написан 23 апр. 2018 г.
Dear B_avia, Thank you so much for your lauding words. It is great for us to hear you had a lovely time at our hotel and our service, rooms and breakfast came to your complete satisfaction. We look forward to seeing you again soon and remain until then with best regards Julia Sprung (Quality Manager) and the team of the Excelsior by Geisel
Подробнее
Жили в этом отеле в январе 2014 года За два дня заплатили 350 евро и это очень дорого для отеля такого уровня Холл небольшой, номера вроде большие но что то не так Самое смешное что когда мы выезжали на нас пытались спихнуть поломоное окно - была сломана ручка и окно плотно не
Подробнее
Ответил(а) Isabelle H, Manager, Отель Эксельсиор
Ответ написан 2 мар. 2017 г.
Dear Murasty, Thank you for this belated evaluation of our hotel. A lot has happened since you were here in 2014. We have constantly been doing soft renovations and touch-ups, but the best part is taking place right now: we are currently massively modernizing half of our hotel to bring it up to date. Why don’t you come by and convince yourself of our improvements as of this summer? Kindest regards, Isabelle Hein (Quality Manager) and the team of the Hotel Excelsior
Подробнее
Один из моих любимых отелей был недоступен для брони, поэтому и решил выбрать Excelsior - все же центр. И не прогадал. Мы были вместе с супругой. При заезде на ресепшене была очень милая и симпатичная девушка Виктория, которая нас убедила вернуться в отель при следующем заезде,
Подробнее
Ответил(а) Isabelle H, Manager, Отель Эксельсиор
Ответ написан 5 февр. 2017 г.
Dear Oleg_T-Mow Thank you very much for this great recommendation of our Hotel Excelsior. What a piece of luck that your choice fell on us. It is our utmost aim to see our guests departing with good memories and the desire to come back. Your description of our hotel and your stay sounds like we made it. This is truly pleasurable and makes us even a bit proud. Victoria was very happy when she saw your comment and remembered you as lovely guests, so thank you again for making our job pleasant and rewarding! We do look forward to your next visit and remain in the meanwhile with kindest regards, Sincerely, Isabelle Hein (Quality Manager) and the team of the Hotel Excelsior
Подробнее
На фотографиях отель был волшебным. Приехав сюда испытали разочарование, номера жутко потертые, вплоть до полотенец и халатов. Заказали еду вечером в номер, после неё было просто ужасно, комментировать не буду. Отель на единицу, но за то что в нем есть ресторан винотека и его
Подробнее
Ответил(а) Isabelle H, Manager, Отель Эксельсиор
Ответ написан 8 янв. 2017 г.
Dear 7674006 Thank you for taking the time to share your experience in our Hotel Excelsior online. I do apologize that we could not meet your expectations! Unfortunately I cannot read your comment directly and the translator brings up rather incoherent words. I gather you have had a room different from the ones on our homepage? As none of our rooms looks exactly as another one, we had to choose a few examples. Knowing that some of them have become outdated, we have a big renovation starting in two weeks, in which we will redo half of our house, including new windows with better sound and temperature insulation. I have forwarded your comment to our housekeeper to take a close look on the towels and bathrobes to see if any replacements are necessary. What was wrong with the room service? Was it the service or the food? I am very sorry that I don’t understand your mention of our Vinothek. By all means, I am very sorry to see you disappointed. If you wish to share your concerns, please do not hesitate contacting me directly at i.hein@g-ph.com or via the hotel directly. We would love for you to come back this summer and convince yourself of the improvements of the modernization. In the meanwhile I send you our best regards, Sincerely Isabelle Hein (Quality Manager) and the team of the Hotel Excelsior
Подробнее
Назад
Категории альбомов
Все фотографииФото от гостейНомера и люксыРесторанБизнес-центр и помещения для мероприятий
Фотография предоставлена руководством Отель Эксельсиор
Einzelzimmer Premium / single room Premium
Фотография предоставлена руководством Отель Эксельсиор
Guest Room
Фотография предоставлена руководством Отель Эксельсиор
Guest room
My spacious double room.
Breathtaking view from my window
НазадДалее
12345630
Dear Andrew, please let me take this oppurtunity to reply to you as well and give some more details on the two different junior suites. It sounds great that you intend to stay at our Excelsior hotel. Both junior suites are spacious with a comfortable additional sitting area and luxury bathroom. It is a difference in style/design. The classic junior suite is designed in a traditional, romantic, country house style. However the deluxe junior suite, as renovated last year is kept in a modern, elegant style and combines timeless elegance and modern comfort. So I guess it depends which style you prefer for your visit. For further questions pelase feel free to contact us. With best regards Julia Sprung
0 голосов
Показать все ответы
Do you have sparkling wine for breakfast buffet?
Dear ジムシィjimcy-rice, Thank you for contacting us. Yes, we can arrange a glass of sparkling wine for you for breakfast. For any further questions please feel free to contact us. Best regards Julia Sprung
0 голосов
Do the "Classic Double Rooms" all have a couch as shown in their website pictures?
Dear phital, Thank you for contacting us. Yes, indeed not all of our classic rooms provide a couch. Do you have already a booking? We can note a request accordingly and alocate a room due to your availability. Please feel free to contact me for any further questions. With best regards Julia Sprung
1 голос
Показать все ответы
Are ironing boards/irons provided in the sleeping rooms?
Dear HouseFamilyTravel, Thank you for contacting us. Yes, of course we have iron with ironing board available for our guests. Just let us know whenever you require this and we will bring it to your room. Pelase fel free to contact us for any further assistance. With best regards Julia Sprung
0 голосов
Показать все ответы
Is your airport transportation offered through the hotel? If so is it free and how often does it pick up from the airport?
Dear tartan201, Thank you fo your contacting us. Yes, you are right: we offer airport transportation with private driver (and exclusive BMW 7-er) to our hotel. The charge is € 75.00 per way, can be added to your hotel invoice and our driver will meet you at the gate. Please contact us directly with flight and reservations details to arrange this service for you. With best regards Julia Sprung (Quality Manager)
0 голосов
Показать все ответы
НазадДалее
1234568
"Мой номер выходил на пешеходную улицу. Ничего не мешало"
"окнами во внутрь, очень громкая улица"
"Номера серии Alpine просто супер! Просторные и навороченные :) Рекомендую с чистой совестью"
"Обязательно Сюит."
"Сюите 547 (?)"
НазадДалее
12
ДИАПАЗОН ЦЕН
139 $ - 457 $ (На основе среднего тарифа для стандартного номера)
ТАКЖЕ ИЗВЕСТЕН КАК
excelsior munichexcelsior hotel munich
ПРЕЖНЕЕ НАЗВАНИЕ
Hotel Excelsior
МЕСТОПОЛОЖЕНИЕ
ГерманияБаварияВерхняя БаварияМюнхен
КОЛИЧЕСТВО НОМЕРОВ
114
Это страница Вашего объекта в каталоге TripAdvisor?
Вы являетесь владельцем или управляющим этого объекта? Зарегистрируйтесь бесплатно в качестве владельца объекта, чтобы отвечать на отзывы, обновлять свой профиль и выполнять многие другие действия. Регистрация владельца объекта