Мы обратили внимание, что Вы используете неподдерживаемый браузер. Веб-сайт TripAdvisor может отображаться неправильно.Поддерживаются следующие браузеры:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Hilton Amsterdam
Хилтон Амстердам

Перейти на сайт отеля
О нас
Расположение
Чистота
Обслуживание
Цена/качество
Travellers' Choice Победитель 2018 года
Сертификат качества
Услуги и удобства в отеле
Ресторан
Бизнес-центр с Wi-Fi
Фитнес-центр
Обслуживание номеров
Платный Wi-Fi
Платный доступ в Интернет
Бар/лобби
Конференц-залы
Пандусы для кресел-каталок
Химчистка
Прачечная
Консьерж
Банкетный зал
Многоязычный персонал
Помещения для конференций
WiFi в общественных местах
Отель для некурящих
Возможен завтрак
Сауна
Показать еще
Оснащенность номера
Номера-люкс
Номера для некурящих
Полезная информация
СТИЛЬ ОТЕЛЯ
Безопасный
С видом на парк
КЛАСС ОТЕЛЯ
Ссылки отеля
Перейти на сайт отеля
Специальное предложение:Подробнее
Предложения отеля
Местоположение
Полноразмерный просмотр
87Легко добраться пешком
Оценка: 87 из 100
453ресторанав пределах 0,5 км
81развлечениев пределах 0,5 км
Отзывы и другое
3 400отзывов
1 342фото
75Вопросы и ответы
3совета по выбору номера
Оценка путешественников
  • 1 880
  • 1 024
  • 322
  • 118
  • 56
Период
Тип посещения
Язык
  • Другие языки
  • Фильтровать
  • Русский
Показать отзывы, в которых упоминается
В принципе все понравилось в отеле, кроме досадного недоразумения (зубная щётка в номере была кем-то использована до нас).
Цена мне показалась высоковатой для отеля, расположенного далековато от центра.
Подробнее
Ответил(а) AlessioColavecchio, General Manager, Хилтон Амстердам
Ответ написан 13 июл. 2018 г.
Dear Guest, We would like to thank you for taking the time to describe your stay at Hilton Amsterdam. Our sincere apologies for the way you perceived some our services. This is definitely not the way we would like our Guests to experience our Hilton hospitality. Please rest assured that your comments have been communicated to the relevant departments and appropriate actions have been taken. If you could elaborate on your feedback we are more able to help you. You are welcome to send an email to: talktohilton.amsterdam@hilton.com Despite this experience, we do hope to welcome you back at Hilton Amsterdam in the near future! Kind regards, Roberto Payer Cluster General Manager
Подробнее
Hilton с прекрасным видом на канал и тихим местоположением.
Правда до центра 40 минут пешком или 7 евро на uber
Завтрак хороший, но каждый день одно и тоже.
Есть вечерняя уборка номера перед сном, мелочь, а приятно.
Подробнее
Ответил(а) AlessioColavecchio, General Manager, Хилтон Амстердам
Ответ написан 23 окт. 2017 г.
Dear Guest, Thank you for your review of your stay at our hotel. It is a delight to hear you had a great experience at Hilton Amsterdam. For breakfast we have a ‘walking chef’ that offers you different kinds of variations regarding breakfast every day. In addition, our Guests are always welcome to order breakfast the way they like it, poached eggs, farmer style omelettes… you name it. Did you also know that Hilton Amsterdam offers a breakfast package? With special rates and breakfasts for two – from healthy to decadent – our Bed & Breakfast packages are the best way for you to relax and recharge. We hope you will able to enjoy our views again in the near future! Kind regards, Alessio Colavecchio General Manager
Подробнее
+1
Мне просто говорить только о плюсах, т.к. отель оплачивали коллеги по работе. Так что о соответствии цен и залогах сказать не могу, даже не знаю, сколько стоил мой номер. Отличный персонал. Хорошие номера, все качественно. Из того, что можно выделить: в каждом утюг и гладильная д
Подробнее
Ответил(а) AlessioColavecchio, General Manager, Хилтон Амстердам
Ответ написан 4 сент. 2017 г.
Dear Guest, We would like to thank you for sharing your experiences with us. We are pleased to read you had a nice stay at Hilton Amsterdam. Your lovely compliments about our Team have been shared with everyone. We are happy to read that you enjoyed your breakfast at Roberto’s. We know how important it is to start your day with something fresh and delicious! It is a delight to read you like our view overlooking the canal. Our Terrace is the perfect place to relax and unwind. We look forward to welcome you back on another occasion! Kind regards, Alessio Colavecchio General Manager
Подробнее
Минусы: дороговато для такого расстояния от центра. Залог 200 евро. Пешком 10 минут до площади музеев, до площади Dam уже придется ехать.
Плюсы: бар с красивой уютной террасой с видом на канал, но там можно сидеть только если никуда не торопишься. Работа ресепшна и консьержей вы
Подробнее
Отзыв получен в партнерстве с Hilton Hotels & Resorts
Ответил(а) AlessioColavecchio, General Manager, Хилтон Амстердам
Ответ написан 21 авг. 2017 г.
Dear Guest, Thank you for reviewing your stay at Hilton Amsterdam. Your feedback is of great value to us to continuously improve our level of services for our guests. It is a pleasure to read you had a good experience at our hotel. The Hilton Amsterdam is located in the most luxurious residential area of the city within the proximity of the main tramlines that will take you to the city centre within 15 minutes. The hotel is at walking distance from the Vondelpark and the Museum Square with the famous Van Gogh Museum, Rijksmuseum and Concert Hall. Additionally, this area offers easy access to various boutique shops, cafés and many terrace restaurants. We are delighted to read you enjoyed spending time at our Garden Terrace, which is the perfect place to relax after a busy day with your favourite drink at your side, overlooking the canal and the Hilton marina. Your lovely compliments about our Team Members have been shared within the Team. We look forward to welcome you back with us again on another occasion. Kind regards, Alessio Colavecchio General Manager
Подробнее
Расположен удобно. Номера не плохие.
Завтраки вкусные.
Wifi в номере ужасный. Не работал вообще.
В целом пришёл упал неплохой отель.
Парковка 35 € в сутки .
Есть вечернее приготовление ко сну, в номере есть гладильная доска и утюг( удобно )
Так же кофе/чай.
Подробнее
Ответил(а) AlessioColavecchio, General Manager, Хилтон Амстердам
Ответ написан 12 янв. 2017 г.
Dear Guest, We would like to thank you for taking the time to review your stay on Tripadvisor. It is a delight to read you enjoyed your stay with us. Indeed, our hotel is located in a quiet, residential area within walking distance from many famous sites. A tram stops near the hotel and will take you to every other part of Amsterdam. We are pleased to read you enjoyed your breakfast at Roberto's. We know how important it is to start your day with something fresh and delicious! Your kind words will be communicated to our executive chef and his team. We look forward to welcoming you back at our hotel in the near future! Kind regards, Alessio Colavecchio General Manager
Подробнее
Назад
Категории альбомов
Все фотографииФото от гостейНомера и люксыРесторанБассейн и пляжБизнес-центр и помещения для мероприятийЗоны для семейного отдыха и игровые зоны
Fully stocked toiletries
Назад
Hello! I have an upcoming reservation with this property. How can I make a massage appointment in advance? An email or telephone number to the health club would be great! Thanks!
Hi! We stayed at the Hilton Amsterdam after a bike tour -- I was exhausted by the end of it and my feet were in agony. My husband arranged for a masseuse to come to the hotel room through the concierge. The most decadent darn thing I have done in my life -- she was fabulous and the cost was quite reasonable. So, ask the concierge. And remember, because this is a corporate owned Hilton a lot of the employees have been there going on 30 years, so they will definitely know the best way to go. Have fun. Fabulous historic groovy place. ENjoy.
1 голос
Показать все ответы
Going from Central Station to Hilton; Hilton to airport--better to use taxi or uber/via? Thanks
The concierge can arrange a driver for a fixed fee. I would recommend this as the cars are nicer and larger. It is basically the same price as a taxi or Uber. Otherwise Uber vs. taxi is about the same depending on time of day (Uber charges more when demand is greater).
1 голос
Показать все ответы
Which nearby restaurants did you enjoy for either exceptional food, very good informal Dutch or Indonesian cuisine or a good lunch? Thanks!
The restaurant we liked, 30-minute casual walk from hotel, was Blauw at Amstelveensweg 158-160. It served Indonesian food. very busy so must make reservations even at 8:30 - 9 pm. Our meal was 75 euros for 2 --- no alcohol.
1 голос
Показать все ответы
Is there parking and if so what is the cost?
The parking is in front of the hotel in the open space. I didn't notice any underground parking. The parking lot was not that big, so you may have to reserve a spot in high season. The cost is $35 Euro.
1 голос
Показать все ответы
Is there parking and if so what is the cost?
Yes big parking but not for free at all! I think 40 euro’s per day! In Amsterdam parking is freaking expensive!
1 голос
Показать все ответы
Назад
"7-9 этаж с видом на канал"
"мы останавливались в номере junior suite+ 1 king bed. номер на северной стороне с видом на канал и город."
"При бронировании указать вид на канал. Сьюты с балконами смотрят на World Trade Center и стоянку перед отелем, но в них можно курить)."
ДИАПАЗОН ЦЕН
119 $ - 439 $ (На основе среднего тарифа для стандартного номера)
ТАКЖЕ ИЗВЕСТЕН КАК
hilton amsterdam hotel amsterdamhilton international amsterdamamsterdam hilton international
МЕСТОПОЛОЖЕНИЕ
НидерландыСеверная ГолландияАмстердам
КОЛИЧЕСТВО НОМЕРОВ
271
Это страница Вашего объекта в каталоге TripAdvisor?
Вы являетесь владельцем или управляющим этого объекта? Зарегистрируйтесь бесплатно в качестве владельца объекта, чтобы отвечать на отзывы, обновлять свой профиль и выполнять многие другие действия. Регистрация владельца объекта