Мы обратили внимание, что Вы используете неподдерживаемый браузер. Веб-сайт TripAdvisor может отображаться неправильно.Поддерживаются следующие браузеры:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Hotel Royal
Роял Отель

Фото от гостей (67)
Бассейн и пляж (16)
Ресторан (15)
Сертификат качества
О нас
Расположение
Чистота
Обслуживание
Цена/качество
Сертификат качества
Услуги и удобства в отеле
Бассейн
Бесплатная парковка
Ресторан
Бар/лобби
Бесплатный WiFi
Детский бассейн
Няня для ребенка
Отель для некурящих
Открытый бассейн
Пандусы для кресел-каталок
Питомцы разрешены
Подходит для детей / семьи
Показать еще
Оснащенность номера
Кондиционер
Мини-бар
Номера для некурящих
Семейные номера
Полезная информация
СТИЛЬ ОТЕЛЯ
Классический
С красивым видом
КЛАСС ОТЕЛЯ
Местоположение
Полноразмерный просмотр
94В шаговой доступности
Оценка: 94 из 100
45ресторановв пределах 0,5 км
6развлеченийв пределах 0,5 км
Отзывы и другое
148отзывов
78фото
2Вопросы и ответы
0советов по выбору номера
Оценка путешественников
  • 78
  • 50
  • 12
  • 5
  • 3
Период
Тип посещения
Язык
  • Другие языки
  • Фильтровать
  • Русский
Данные отзывы были переведены с английского языка с использованием машинного перевода. Показать машинный перевод?
Отель действительно хороший, личная регистрация были хорошими и приятными. Хорошая хорошая служба уборки номеров и номер была в порядке. Проблемой был ресторан, мы приехали в Италию, чтобы есть итальянскую еду, не немецкую еду, setvice персонал говорил только на итальянском или
Подробнее
Ответил(а) Jenny F, Web marketing manager, Роял Отель
Ответ написан 13 апр. 2017 г.
Gentile Americo N, thank you so much for taking the time to leave your kind feedback following your stay with us at the Hotel Royal. We are so glad that you enjoyed our Hotel and our kind Staff met your expectations and took good care of you during your stay. Whereas we are so sorry that you were disapointed with our service in Restaurant and with our cuisine (usually really appreciated by our Guests for the tasty and variuos recipes). If you had talked with our Maitre, we would have been glad to offer you another menù choice. We truly hope will consider a return visit so that we may have another chance to win you over. Kind regards, The whole Team of the Hotel Royal**** Apogia Hotels Group
Подробнее
Я выбрал этот отель, основываясь на отзывах. Однако мой личный опыт был довольно скудным.Минусы:1) отель довольно старый и, вероятно, только частично отремонтировали. В моем номере у нас все еще были деревянные окна рамок (не видели такой целую вечность: )) с очень плохой
Подробнее
Ответил(а) Jenny F, Web Marketing Manager, Роял Отель
Ответ написан 4 сент. 2015 г.
Dear NadiyaV, thank you for taking the time to post something about your experience following your recent stay with us at the Hotel Royal. We are pleased that you felt that the Reception Staff were wonderful polite and helpful and the temperature inside was the best possible. Whereas we are sorry to hear that our Hotel did not meet your expectations and for this reason you could not enjoy your stay. Providing our Guests the best service and making them feel good are the most important goals to achieve for us, and we are truly sorry that we were not able to reach them in your case. Concerning your observations about the service of the waiting staff in our hotel restaurant, desserts are served at the table for many reasons: firstly, to offer a better and relaxing experience to our Guests, secondly to preserve the beauty of the cakes from children and people that are “all thumbs” and especially to prevent possible spots caused by cream, or something like this, during the self-service. We are really sorry that this system did not work according to you. We can assure you that many of our Guests have appreciated it. Furthermore, there is a paper close to the buffet tables where we explain that desserts are served at the tabel. Maybe it is not quite visible… We will check this point for sure. We have always almost four different types of fruits at breakfast, and not only fresh melon as you have written. In relation to your sentence about the food, we are totally fail to comprehend your words and how you could have thought that we re-use unconsumed food many times. Similar to this issue is the one with the birthday cake. We have thrown away the leftover cake. Maybe it is a wastefullness but we cannot re-use it, compliant with the Italian laws. More over we ordered the cake to our trusted bakery just for this occasion, and ask you exaclty the same price that we had to pay (without any kind of increase over it) and we can assure that the price is very affordable for a cake of patisserie. We are sorry that you did not enjoy our restaurant quality. We select only the best ingredients that our Chefs use to cook national and internationl recipes, usually very appreciated by our Guests, who talk about the hotel restaurant with satisfied words, as you will see from the vast majority of Tripadvisor comments. We are also sorry that you were dissatisfied about our animation. We have a program with many and different activities schedulated per hour everyday (painting, dancing, gym, etc.) and in the evenings they are planned entertainment one night a week in our Hotel, and the other nights our Guests can take part in the entertainment of our partner Hotels (about 50 meters far from us). We are pleased to hear any advice and suggestion from you in order to improve our offer, so we thank you for your feedback. Best regards, Hotel Royal**** Apogia Hotels Group
Подробнее
Обслуживание и дружелюбный персонал дают дополнительное измерение отдыха. Хотя они очень профессиональные, такое ощущение управления семьей отеля, откуда они удовлетворили клиента в первое место Всегда. Мы очень довольны нашим пребыванием, которое было вниз подряд и приедем еще.
Подробнее
Ответил(а) Jenny F, Web Marketing Manager, Роял Отель
Ответ написан 2 авг. 2015 г.
Dear Tomkal99, thank you so much for your feedback following your recent stay with us at the Hotel Royal. We thank you for taking the time to post this review and for your kind words. We are really happy to read that we met your expectations and that you enjoyed the facilities and the service you received during your stay, including the politeness of the whole Staff. We are so glad that you would like to come and stay with us again. We look forward to welcoming you back in the near future. Kind regards, Hotel Royal**** Apogia Hotels Group
Подробнее
Отличный отель в видом на море. Хорошие, маленькие, но аккуратные номера с балконом, с кондиционером, холодильником, Сидели ТЕЛЕВИЗОР и WiFi. Очень хороший ресторан, хороший бассейн, теннис, велосипеды и чрезвычайно мотивированный персонал. Торжественный ужин один раз в неделю.
Подробнее
Фантастическое обслуживание и персонал. У нас была спокойная неделя с хорошей погодой и отлично провели время, в баре у бассейна. Мы можем очень рекомендовать этот отель. Мы вернемся в июле в тот же самый отель. Мы провели время в многоквартирных earlar душа с гостиничным
Подробнее
Категории альбомов
Все фотографииФото от гостейБассейн и пляжРесторанНомера и люксы
Aussicht vom 6. Stock
Bagno
Vista nottura da camera fronte mare
Aussicht vom 6. Stock
Aussicht vom 6. Stock
НазадДалее
12
il soggiorno si paga al check in o al check out?grazie
Gentile Silvyff, la ringraziamo anzitutto per l'interesse mostrato nei confronti del nostro Hotel Royal. Per le prenotazioni con tariffe starndard il soggiorno si paga al check-out, dove viene corrisposto l'importo della prenotazione più eventuali extra, come le bevande consumate ai pasti, per i trattamenti di mezza pensione e pensione completa, e le consumazioni al bar. Nel caso di eventuali offerte con tariffa non rimborsabile il soggiorno viene saldato al momento della prenotazione. Restiamo volentieri a disposizione per ulteriori informazioni. Un cordiale saluto, Hotel Royal**** Apogia Hotels Group
0 голосов
Показать все ответы
Gli animali domestici sono ammessi gratuitamente oppure soggetti a supplemento? Nel secondo caso, quali sono le condizioni ed il costo? Grazie!
Gentile Viviana, la ringraziamo per l'interesse mostrato nei confronti del nostro Hotel Royal di Bibione. Siamo lieti di comunicarle che accogliamo anche i piccoli animali domestici; il costo è di 6,00€ al giorno (cibo non incluso). Per qualsiasi ulteriore informazione restiamo a disposizione. Cordiali saluti, Hotel Royal**** Apogia Hotels Group
0 голосов
НазадДалее
11
ДИАПАЗОН ЦЕН
139 $ - 4 588 $ (На основе среднего тарифа для стандартного номера)
МЕСТОПОЛОЖЕНИЕ
ИталияВенетоПровинция ВенецияСан-Микеле-аль-ТальяментоБибионе
КОЛИЧЕСТВО НОМЕРОВ
92
Это страница Вашего объекта в каталоге TripAdvisor?
Вы являетесь владельцем или управляющим этого объекта? Зарегистрируйтесь бесплатно в качестве владельца объекта, чтобы отвечать на отзывы, обновлять свой профиль и выполнять многие другие действия. Регистрация владельца объекта