Мы обратили внимание, что Вы используете неподдерживаемый браузер. Веб-сайт TripAdvisor может отображаться неправильно.Поддерживаются следующие браузеры:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Element by Westin Bali Ubud

Перейти на сайт отеля
Фото от гостей (313)
Номера и люксы (43)
Видео
О нас
Расположение
Чистота
Обслуживание
Цена/качество
Услуги и удобства в отеле
Бассейн
Обслуживание номеров
Бесплатная парковка
Ресторан
Бар/лобби
Спа
Бесплатный WiFi
Завтрак включен
Фитнес-центр
WiFi в общественных местах
Банкетный зал
Бизнес-центр с Wi-Fi
Возможен завтрак
Консьерж
Конференц-залы
Маршрутный автобус
Многоязычный персонал
Отель для некурящих
Пандусы для кресел-каталок
Прачечная
Трансфер из/до аэропорта
Химчистка
Показать еще
Оснащенность номера
Кондиционер
Номера для людей с ограниченными возможностями
Номера для некурящих
Номера-люкс
Семейные номера
Холодильник в комнате
Полезная информация
КЛАСС ОТЕЛЯ
Ссылки отеля
Перейти на сайт отеля
Специальное предложение:Подробнее
Отзывы и другое
175отзывов
371фото
17Вопросы и ответы
0советов по выбору номера
Оценка путешественников
  • 111
  • 42
  • 8
  • 6
  • 8
Период
Тип посещения
Язык
  • Другие языки
  • Фильтровать
  • Русский
Данные отзывы были переведены с английского языка с использованием машинного перевода. Показать машинный перевод?
Перед нашей запланированной поездкой на Бали я перешел к чтению Eat Pray Love, чтобы получить вдохновение и настроить настроение для этой поездки. Нам посчастливилось столкнуться с этим относительно новым имуществом. Наше введение в Убуд не могло быть намного лучше. Мне нравится
Подробнее
Ответил(а) Joan M, General Manager, Element by Westin Bali Ubud
Ответ написан 30 авг. 2018 г.
Dear Mr. Emet, Greetings from Element by Westin Bali Ubud! Thank you for your stay with us and also reviewed us on TripAdvisor review! I am pleased to learn that we had met your expectations in most aspects of your recent visit and please be assured that we will continuously seek for improvement on our current experience in hopes of exceeding your expectations on your next stay with us. Once again Mr. Emet, thank you for taking the time to share your experiences with us. If I can ever be of assistance or service to you, please do not hesitate to contact me directly. It would be our pleasure to welcome you again to the Element by Westin Bali Ubud in the not too distant future. With Kind Regards, Joan and Element Ubud Team
Подробнее
Мы посетили это после нашего пребывания в отеле Westin Nusa Dua и обслуживание были заметны более плохими. У них есть хорошее расположение и бассейн, но обслуживание очень медленное, а не на должном уровне (оставить наши тарелки в комнате после уборки, не берите заказанного
Подробнее
Ответил(а) Joan M, General Manager, Element by Westin Bali Ubud
Ответ написан 28 авг. 2018 г.
Dear Element Guest, Greetings from Element Ubud Team! Thank you for staying with us at Element by Westin Bali Ubud and sharing your experience with us on Trip Advisor. We value your time and energy since our guests' perspective is very important to us and so is your constructive feedback, for our team as well as for readers and visitors from all around the world alike. We do apology for the inconvenience caused during your stay and I am pleased to learn that we had met your expectations in most aspects of your recent visit and please be assured that we will continuously seek for improvement on our current experience in hopes of exceeding your expectations on your next stay with us. Once again, thank you for sharing your point of view with our readers, please accept our sincere apologies for the inconveniences during your stay and please contact our Front Office Manager candra.dewi2@marriott.com or me directly on joan.mamahit@marriott.com and we will make sure that you will have a memorable experience in the Resort. With Kind Regards, Joan and Element Ubud Team
Подробнее
+6
Это мой первый опыт проживания остановиться в Элементе Westin), и это было прекрасно.++(+) Этот отель расположен в стратегическом месте в Убуде. На машине очень близко к центру города, лесу обезьян Ubud Monkey Forest, а также Террасе Тегэлаланга Райса. Очень близко к отелю
Подробнее
Ответил(а) Joan M, General Manager, Element by Westin Bali Ubud
Ответ написан 28 авг. 2018 г.
Dear Element Guest, Greetings from Element Ubud Team! Thank you for staying with us at Element by Westin Bali Ubud and sharing your experience with us on Trip Advisor. We value your time and energy since our guests' perspective is very important to us and so is your constructive feedback, for our team as well as for readers and visitors from all around the world alike. I am pleased to learn that we had met your expectations in most aspects of your recent visit and please be assured that we will continuously seek for improvement on our current experience in hopes of exceeding your expectations on your next stay with us. Once again, thank you for sharing your point of view with our readers, please accept our sincere apologies for the inconveniences during your stay and please contact our Front Office Manager candra.dewi2@marriott.com or me directly on joan.mamahit@marriott.com and we will make sure that you will have a memorable experience in the Resort. With Kind Regards, Joan and Element Ubud Team
Подробнее
С уважением, мы были разочарованы с момента активации - в проверить-.Первый важно момент, отель находится в 100% не курильщик! Это явно не написано, когда вы бронируете через Expedia или Бронировании и состоит из vaping электронную сигарету.Нужно будет подняться на лифте, выйти
Подробнее
Ответил(а) Joan M, General Manager, Element by Westin Bali Ubud
Ответ написан 28 авг. 2018 г.
Dear Element Guest, Greetings from Element Ubud Team! Thank you for staying with us at Element by Westin Bali Ubud and sharing your experience with us on Trip Advisor. We value your time and energy since our guests' perspective is very important to us and so is your constructive feedback, for our team as well as for readers and visitors from all around the world alike. Our Element brand is non smoking hotel and I am pleased to learn that we had met your expectations in most aspects of your recent visit and please be assured that we will continuously seek for improvement on our current experience in hopes of exceeding your expectations on your next stay with us. Once again, thank you for sharing your point of view with our readers, please accept our sincere apologies for the inconveniences during your stay and please contact our Front Office Manager candra.dewi2@marriott.com or me directly on joan.mamahit@marriott.com and we will make sure that you will have a memorable experience in the Resort. With Kind Regards, Joan and Element Ubud Team
Подробнее
Мы останавливались на 5 ночей в номере повышенной комфортности. Отель совершенно новый, номер был комфортным, большим и тихим. Там также есть балкон. Обслуживание в целом очень хорошее. Люди на ресепшн, баре у бассейна и ресторане очень профессионально, любезные и
Подробнее
Ответил(а) Joan M, General Manager, Element by Westin Bali Ubud
Ответ написан 19 авг. 2018 г.
Dear Element Valued Guest, It was a pleasure to have you as our guest during your last visit to the Element by Westin Bali Ubud! Thank you for taking time to review us on TripAdvisor online review. It is through continuous feedback, from guests such as yourselves, that we are able to objectively review the facilities and services we provide to ensure that they meet our guests' expectations. I am pleased to learn that we had met your expectations in most aspects of your recent visit and please be assured that we will continuously seek for improvement on our current experience in hopes of exceeding your expectations on your next stay with us. Once again, thank you for taking the time to share your experiences with us. If I can ever be of assistance or service to you, please do not hesitate to contact me directly. It would be our pleasure to welcome you again to the Element by Westin Bali Ubud in the not too distant future. With Kind Regards, Joan and Element Ubud Team
Подробнее
Назад
Категории альбомов
Все фотографииФото от гостейНомера и люксыРесторанБассейн и пляжБизнес-центр и помещения для мероприятий
Фотография предоставлена руководством Element by Westin Bali Ubud
Deluxe Room with King Bed
The view from my room
The view from my room
НазадДалее
1234569
How do I get a price list for spa treatment services? I've emailed them twice.
How can I get a copy of the services and price list of the spa?
Lots of Spas in Ubud about 2 kilometers from the hotel. Very reasonable prices. Hotel spas are always pretty expensive.
1 голос
Показать все ответы
Hi, is there any connecting rooms for deluxe? Cindy
Hi Cindy, Yes we have deluxe room with connecting pool view
0 голосов
Показать все ответы
Had no issues with mosquitos in the room or on the property during our stay in July. No mosquito nets above the beds - seemed unnecessary.
1 голос
Показать все ответы
Hii! How far are you located from ubud city center?
Hi Julieta, its located aprox. 2,5 km (north-east) from ubud city center (ubud palace). So if you want you can walk downhill to the city center. If you are fit, this walk will be about 25 minutes. But be aware, that not all roads on bali have proper sidewalks. A fair taxi rate will be round about 90.000 IDR (depending where you start at ubud). Always negotiate a fix taxi price before you start. The Element hotel offered during our stay a complimentary one-way shuttle (at certain times) to the ubud monkey forest. The monkey forest is located in the south of ubud. Enjoy ubud.
0 голосов
НазадДалее
1234
НазадДалее
11
ДИАПАЗОН ЦЕН
77 $ - 119 $ (На основе среднего тарифа для стандартного номера)
МЕСТОПОЛОЖЕНИЕ
ИндонезияБалиGianyar RegencyУбуд
КОЛИЧЕСТВО НОМЕРОВ
152
Это страница Вашего объекта в каталоге TripAdvisor?
Вы являетесь владельцем или управляющим этого объекта? Зарегистрируйтесь бесплатно в качестве владельца объекта, чтобы отвечать на отзывы, обновлять свой профиль и выполнять многие другие действия. Регистрация владельца объекта