Мы обратили внимание, что Вы используете неподдерживаемый браузер. Веб-сайт TripAdvisor может отображаться неправильно.Поддерживаются следующие браузеры:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Andaman Embrace Patong
Андаман Эмбрейс Резорт & Спа

Фото от гостей (517)
360
Панорамные фото (8)
Бассейн и пляж (91)
О нас
Расположение
Чистота
Обслуживание
Цена/качество
Услуги и удобства в отеле
Первый канал
Бассейн
Обслуживание номеров
Ресторан
Фитнес-центр
Бесплатный WiFi
Бесплатная парковка
Бар/лобби
Спа
Завтрак включен
WiFi в общественных местах
Банкетный зал
Бизнес-центр с Wi-Fi
Возможен завтрак
Консьерж
Конференц-залы
Многоязычный персонал
Няня для ребенка
Открытый бассейн
Пандусы для кресел-каталок
Подходит для детей / семьи
Помещения для конференций
Прачечная
Трансфер из/до аэропорта
Химчистка
Показать еще
Оснащенность номера
Номера для некурящих
Номера-люкс
Полезная информация
СТИЛЬ ОТЕЛЯ
С видом на реку
Семейный курорт
КЛАСС ОТЕЛЯ
668отзывов
707фото
35Вопросы и ответы
2совета по выбору номера
Оценка путешественников
  • 235
  • 215
  • 109
  • 53
  • 56
Период
Тип посещения
Язык
  • Другие языки
  • Фильтровать
  • Русский
Начнем со стоимостью тура: отель нам обошлось очень дорого, что вообще не стоило таких денег, отель очень старый, совсем неуютный,Меню одно и то же, разнообразия вообще нет . Оплатили за 10 человек, обед и ужин включили, нам на ребенка 3,5 годика не давали еду, сказали что не
Подробнее
Ответил(а) BhumibhatM, Director of Sales & Marketing, Андаман Эмбрейс Резорт & Спа
Ответ от: неделю назад
Dear Рузанна Х, Thank you very much for your candid feedback regarding your recent stay with us. Please accept our sincere apologies for the inconsistencies and for not being able to meet your expectations. We are grateful for the comments as it gives us the opportunity to ensure we remedy as many shortcomings as possible and review our operations for continuous improvement. Your feedback on our room and F&B services is well received and will certainly motivate our team to continue to delight our esteemed guests in the near future. Your valuable comment will certainly help us in further improving within areas highlighted in your notes. By the way, we will have our F&B Manager contact you immediately and find the best solution for your fullboard menu on the next day with us. Also check the shower and socket in your room as you mentioned. Best regards, Bhumibhat M.
Подробнее
Отдыхали в начале декабря. Отель очень понравился, отличное расположение, пляж в 4 минутах ходьбы, в шаговой доступности магазины и рестораны. В отеле отличный интерьер, приятно находиться. Персонал вежливый. Особенно хочется отметить Фан, очень отзывчивая, помогает решить
Подробнее
Ответил(а) BhumibhatM, Director of Sales & Marketing , Андаман Эмбрейс Резорт & Спа
Ответ написан 13 дек. 2018 г.
Dear Марина К, Thank you very much for sharing your kind words via TripAdvisor. We really appreciate your review and various nice feedbacks and we are very happy to know that we made your stay an enjoyable one. We have also passed on your special note to Miss Fan, our Front Office Supervisor for her excellent help. Again, thank you for your great support and look forward to welcoming you back soon. Best regards, Bhumibhat M.
Подробнее
Отличное место для семейного отдыха. Мои опасения на счёт того, что только один бассейн, себя не оправдали. Одного бассейна и нескольких маленьких, совмещённый с ним детских, было предостаточно. Лежаки всегда есть пустые для отдыха вокруг бассейна. Отличные завтраки, но не
Подробнее
Ответил(а) Bhumibhat M, Director of Sales & Marketing , Андаман Эмбрейс Резорт & Спа
Ответ написан 2 апр. 2018 г.
Dear DimonDrakon, Thank you for your five star review! We cannot tell you how much we appreciate you taking the time to let us know how you enjoyed our service, breakfast, and housekeeping service. Your satisfaction means a lot to us and it is very special to us when we are able to receive such amazing feedback from our guest. It is our goal with each guest to provide a memorable experience and the desire to return to property and we are thrilled to see that it looks like we were able to accomplish that with your stay. We are looking forward to welcoming you back for your next stay. Warm regards, Bhumibhat M.
Подробнее
Начну с того, что в данном отеле я была в 2009 году и нам очень понравилось( жили на вилле, сейчас их нет). Поэтому бронируя в прошлом году отель на несколько дней я даже не думала долго и забронировал его. По итогу все оказалось на столько ужасным, что мы даже не стали доживать
Подробнее
Ответил(а) salisa L, General Manager, Андаман Эмбрейс Резорт & Спа
Ответ написан 13 февр. 2018 г.
Dear IrinaZ84, First of all i used google translate your message from Russian to English so i can understand your frustration. So please understand that im responding to the message i got out of google translator. I am sorry to hear only now about your disappointment towards your stay with us. However, after checking with our team, I would like to give you the following feedback. The hotel still have bungalows in the garden area if that i what you mean by villa. As for the check in procedure, our check in time starts at 2PM guest that arrives early can enjoy the hotel facilities or wait in the business center with complimentary drinking water or leave your luggage with the concierge and come back at 2PM, however in low season our room is usually ready before 2PM and our staff can check you in without having to wait. The air conditioning unit in the guest'room is set at 25 degree for your comfort and is adjustable within your room. If this is not able to adjust correctly, did you try to contact our staff during your stay? The hotel have many engineering staff and is able to fix the problem within the same day. All of our facilities is being maintain and renovate frequently, same as bed sheets and pool towel. Your constructive feedback towards our pool bar service is duly noted and I had a discussion this very morning with our Food and Beverage Department to get a closer look there. Our breakfast is not disgusting I, myself, take breakfast each day and I never face this. We honestly never get this comment. Irinaz84, once again, I would like to apologize for the negative experience. While I certainly cannot change the past, we can certainly do something for the future. If you have the opportunity to come back to Phuket, do contact me directly at salisa@andamanembrace.com so we could arrange you a memorable experience with us. Sincerely, Salisa
Подробнее
Бронировал через интернет. Выбирал номер с балконом. Отель предоставил все как просил, хотелось бы повыше но и 5 этаж нормально. Заселение прошло быстро, четко. Персонал вежливый, старательный, очень дружелюбный. Бассейн не большой но вполне достаточный чтобы поплавать. В отеле
Подробнее
Ответил(а) NoppanS, General Manager, Андаман Эмбрейс Резорт & Спа
Ответ написан 27 мар. 2017 г.
We all would like to express our sincere thanks for your recent stay with us. Your impressive reviews have brought a cheerful support for us to pursue growth opportunity and to meet more customer satisfaction. Thanks again and we look forward to welcoming you back Andaman Embrace in the future.
Подробнее
Назад
Категории альбомов
Все фотографииФото от гостейНомера и люксыБассейн и пляжРесторанЗоны для семейного отдыха и игровые зоны
Профессиональные фотографии, выполненные по заказу TripAdvisorАндаман Эмбрейс Резорт & Спа
The Junior Suite at the Andaman Embrace Resort & Spa
Профессиональные фотографии, выполненные по заказу TripAdvisorАндаман Эмбрейс Резорт & Спа
The Junior Suite at the Andaman Embrace Resort & Spa
Профессиональные фотографии, выполненные по заказу TripAdvisorАндаман Эмбрейс Резорт & Спа
The Deluxe Room with Balcony at the Andaman Embrace Resort & Spa
Фотография предоставлена руководством Андаман Эмбрейс Резорт & Спа
Pool
Фотография предоставлена руководством Андаман Эмбрейс Резорт & Спа
НазадДалее
12345645
are there any fees that will need to be paid to the hotel
Hi, I paid all my booking fees at the hotel; accommodation, extra drinks etc.
0 голосов
Показать все ответы
Do you have cots available for small children ( 1 year old ) staying there ?
Basically, we provide the baby cot for our hotel guests without extra charge and the number of the baby cot is limited. You can ask for the cot when make the reservation and we can provide it as the basis of first come first serve.
2 голоса
質問させてください。 今年2018年はガラディナーは開催されますか?
So sorry for late reply, we have a NY Gala Dinner but not compulsory and the price is THB 2,500 per person. Please let me know if you need more information.
1 голос
Показать все ответы
I paid upfront when I booked. You will e able to print a receipt which you can take with you. There is also a security deposit that will be but on your credit card when you check in 5000 baht I think that is returned when you check out. You can also pay this in cash if you prefer
0 голосов
Показать все ответы
hi! i am not working at the hotel..i was a hotel guest there before. I suggest u go to the hotel website & send email
1 голос
НазадДалее
1234567
"номера с видом на центр Патонга потише, но нет балконов."
"Выбирать лучше номера с балконом."
ДИАПАЗОН ЦЕН
69 $ - 362 $ (На основе среднего тарифа для стандартного номера)
ТАКЖЕ ИЗВЕСТЕН КАК
andaman embrace hotel patongandaman embrace resort and spahotel andaman beachresort andaman beachclub andaman beach resort
ПРЕЖНЕЕ НАЗВАНИЕ
Club Andaman Beach Resort
МЕСТОПОЛОЖЕНИЕ
ТаиландПхукетКатуПатонг
КОЛИЧЕСТВО НОМЕРОВ
202
Это страница Вашего объекта в каталоге TripAdvisor?
Вы являетесь владельцем или управляющим этого объекта? Зарегистрируйтесь бесплатно в качестве владельца объекта, чтобы отвечать на отзывы, обновлять свой профиль и выполнять многие другие действия. Регистрация владельца объекта