Мы обратили внимание, что Вы используете неподдерживаемый браузер. Веб-сайт TripAdvisor может отображаться неправильно.Поддерживаются следующие браузеры:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Motel 6 Shartlesville
Скоттиш Инн Шартлсвилл

Фото от гостей (16)
Номера и люксы (18)
О нас
Расположение
Чистота
Обслуживание
Цена/качество
Услуги и удобства в отеле
Бесплатная парковка
Бесплатный WiFi
WiFi в общественных местах
Многоязычный персонал
Отель для некурящих
Питомцы разрешены
Оснащенность номера
Кондиционер
Микроволновая печь
Номера для курящих
Номера для некурящих
Холодильник в комнате
Полезная информация
СТИЛЬ ОТЕЛЯ
Необычный
КЛАСС ОТЕЛЯ
Местоположение
Полноразмерный просмотр
48Рекомендуется добираться на машине
Оценка: 48 из 100
16ресторановв пределах 10 км
6развлеченийв пределах 10 км
Отзывы и другое
48отзывов
38фото
2Вопросы и ответы
0советов по выбору номера
Оценка путешественников
  • 13
  • 10
  • 5
  • 3
  • 17
Период
Тип посещения
Язык
  • Фильтровать
  • Русский
Данные отзывы были переведены с английского языка с использованием машинного перевода. Показать машинный перевод?
Они говорят, что обновили. Это не похоже на него. Я приехал в отель после того, с болела голова. Офис не работал. Тогда я надеюсь увидеть, есть ли кто-то вокруг; я вижу уборщицу, которая говорит мне, что есть ящик, где есть ключи. Затем она сказала мне, что у человека, который
Подробнее
Ответил(а) itraveldelaware, Manager, Скоттиш Инн Шартлсвилл
Ответ написан 17 июл. 2017 г.
Dear Guest, We are sorry that we did not make your stay pleasing. We understand that we can not please everyone but we try our best to offer a complete pleasurable stay to every one of our valuable guests. Arriving at the hotel, you can see that we are renovating. There was a sign on our office door that during renovations, the front desk is not available at times but there is always someone available via a phone number 24/7. Guests may arrive and check in 24/7 with no issues. You chose not to call the number and let the hotel know that you arrived (before the set check in time) and just took a room key. The housekeeper had not completed her duties when you went into the room. The second morning when the housekeeper was doing her duties, your car was still at the room and she received no answer to knocks for cleaning. She attempted twice. With your car still here, she is not allowed to just walk in. We respect our guest's privacy and security. We still gave you a % refund before you checked out because we couldn't freshen your room that day. Thank you for staying with us and we are sorry for displeasure. Kerry Page GM
Подробнее
Шотландские отеля могли бы стоять под контролем нового управляющего, но им управляют не очень хорошо. Мы забронировали номер здесь, потому что они "с животными", и мы путешествовали с двумя собаками. Мы заранее позвонили, чтобы сказать, что мы приехали в 9.30 и обнаружили, что
Подробнее
Я специально выбрал это место, чтобы провести ночь и был немного разочарован. Номер был большим и чистым, но отчаянно нуждается в ремонте. Никаких клопов! sashing на некоторых дверных окнах не было. Я не думал, что эти двери вряд ли позволят всем номер. Керри сказал, что место
Подробнее
Я забронировал этот номер, когда приезжал на нашей выпускной церемонии внуков. Это было на выходные День памяти, так что мой выбор были тонкими. Я забронировал на линии только перед проверкой места. Когда я вошел в фойе, я заявил владельцу, "что я сделал? Отзывы были ужасные, и
Подробнее
Ответил(а) CocoaCountryMgmnt, General Manager, Скоттиш Инн Шартлсвилл
Ответ написан 1 сент. 2016 г.
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to write your review of our property, your comments are very much valued. We really appreciate your comments regarding our property. Our staff members take their roles in our industry very seriously and try, every day, to provide that quality customer service and conditions that our guests expect. It is great to hear, that you have enjoyed your stay with us. Rest assured that we will take your comments for further encouragement within the team to ensure personal service and warm welcome for your next visit. Lastly, congratulations to your grandson! Thank you, Kerry Page General Manager
Подробнее
Номер остро нуждается в ремонтных работ. Входная дверь не закрывалась должным образом, поэтому не мог быть установлен мертвый задвижка. Что, слепые на входной двери в у. По соседству - окно было грязным. Номер (спальня и ванная комната) очень затхлый запах мотеля. Возможно, от
Подробнее
Ответил(а) CocoaCountryMgmnt, General Manager, Скоттиш Инн Шартлсвилл
Ответ написан 1 сент. 2016 г.
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. We apologize for the dissatisfaction of your stay. We take the time to listen to your constructive comments so we can continually improve our services. We will discuss the conditions of your room with our staff to ensure all guest rooms are up to Scottish Inn Shartlesville standards. We are new owners of this property and we understand that we have a lot of work to do. We are looking forward to offering superior facilities and service in the very near future. That saying, it was not our intension to offer you a substandard room. There is no excuse for these conditions to exist and management has been working diligently for this to never happen again. We are truly sorry that your stay was unpleasant. You are correct in that we are presently renovating the whole property. All rooms will be refurbished with new drywall, furniture, electrical wiring, plumbing and fixtures including vanity / sinks, carpeting, TV service, all exteriors and landscaping. We hope for another opportunity to exceed your expectations and you stay with us again if your travels bring you this way to show you that we care and to take advantage of the many changes. Thank you, Kerry Page General Manager
Подробнее
Назад
Категории альбомов
Все фотографииФото от гостейНомера и люксы
View of door opening from inside room.
View of door opening from outside room.
Night-time of windowed-doors.
Daylight of windowed-doors.
Фотография предоставлена руководством Скоттиш Инн Шартлсвилл
НазадДалее
1234
You mentioned it was walking distance to a bar/lounge. Which one was that? Thanks
Hello septaleon, Yes the motel is near Blue Mountain Restaurant which right across the motel and next to the Riverboat Saloon. The motel is located off of I78 exit 23. Once take the exit, you turn left and than when getting to the stop sign, you turn right. You continue onwards and you will see the motel to the left and the Riverboat Saloon which is open 11am-2am today.
0 голосов
We are very sorry that you had a terrible experience during your stay. Unfortunately, your question fails to include information like date of your stay etc. This could have helped us thoroughly investigate your complaint. We have recently taken over management of this property and renovation is in-progress. As per our policies, cleaning staff must change sheets and all other things used by previous guest(s). Staff is NOT allowed to re-rent the room before thoroughly cleaning and preparing the room as per our standards. Recently we have put a process in place for further improvements. It includes: Daily review & immediate action on items included in responses we receive in our in-room customer satisfaction survey (available to all customers) To help us improve our customer's experience in future, please contact management directly so we know what room you were staying. This will help us quickly resolve issues you encountered. We have recently had great customer reviews and feedback, and we like to make sure there are not any negative experiences. We value your business and take customer satisfaction seriously. We would like to thank you for your feedback.
0 голосов
НазадДалее
11
ДИАПАЗОН ЦЕН
50 $ - 73 $ (На основе среднего тарифа для стандартного номера)
ПРЕЖНЕЕ НАЗВАНИЕ
Seasons Inn & Suites
МЕСТОПОЛОЖЕНИЕ
СШАПенсильванияShartlesville
КОЛИЧЕСТВО НОМЕРОВ
52
Это страница Вашего объекта в каталоге TripAdvisor?
Вы являетесь владельцем или управляющим этого объекта? Зарегистрируйтесь бесплатно в качестве владельца объекта, чтобы отвечать на отзывы, обновлять свой профиль и выполнять многие другие действия. Регистрация владельца объекта