Мы обратили внимание, что Вы используете неподдерживаемый браузер. Веб-сайт TripAdvisor может отображаться неправильно.Поддерживаются следующие браузеры:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Doubletree Hotel Little Rock
Даблтри Отель Литл-Рок

Перейти на сайт отеля
Фото от гостей (182)
Номера и люксы (116)
Видео
О нас
Расположение
Чистота
Обслуживание
Цена/качество
Услуги и удобства в отеле
Ресторан
Бассейн
Обслуживание номеров
Фитнес-центр
Бесплатный WiFi
Бар/лобби
Банкетный зал
Бизнес-центр с Wi-Fi
Возможен завтрак
Консьерж
Конференц-залы
Маршрутный автобус
Многоязычный персонал
Отель для некурящих
Открытый бассейн
Пандусы для кресел-каталок
Платный доступ в Интернет
Помещения для конференций
Прачечная
Трансфер из/до аэропорта
Химчистка
Показать еще
Оснащенность номера
Кондиционер
Номера для некурящих
Номера-люкс
Семейные номера
Полезная информация
СТИЛЬ ОТЕЛЯ
Безопасный
С красивым видом
КЛАСС ОТЕЛЯ
Ссылки отеля
Перейти на сайт отеля
Предложения отеля
Местоположение
Полноразмерный просмотр
88Легко добраться пешком
Оценка: 88 из 100
29ресторановв пределах 0,5 км
6развлеченийв пределах 0,5 км
Отзывы и другое
1 535отзывов
259фото
8Вопросы и ответы
0советов по выбору номера
Оценка путешественников
  • 586
  • 412
  • 271
  • 158
  • 108
Период
Тип посещения
Язык
  • Другие языки
  • Фильтровать
  • Русский
Данные отзывы были переведены с английского языка с использованием машинного перевода. Показать машинный перевод?
У меня был абсолютно ужасный опыт в отеле Doubletree Tree и не рекомендую его никому, кто хочет остановиться в центре. Я был очень разочарован деньги, которые я провел только, чтобы остановиться здесь не понравилось во время моего пребывания. С очень медленные лифты,
Подробнее
Ответ написан 8 авг. 2017 г.
Thank you for choosing our hotel for your recent travels and we truly appreciate your loyalty and feedback. I understand that you were disappointed with our conference rooms and their capacities , I have brought your comment to our banquet and sales team, and we are reworking our offerings with your recommendations in mind. The next time you are in Little Rock, we would love to have you come back to see the changes we have made and provide feedback. Further more, please accept our apologies regarding excessive wait time for elevators. We are currently in progress of motorizing our elevators to make them more efficient and timely for our guests. We thank you for your feedback and hope that we can host you in the near future. Kindly, Ayhan Recebli Front Office Manager Double-Tree by Hilton arecebli@waterfordhotelgroup.com 501 372 4371 ext-7288
Подробнее
Мы были в городе на свадьбу и решили остановиться в Doubletree. Это было прекрасно, но не настолько хорошее, как мы ожидали. Когда мы приехали, чтобы проверить расписание - прямо в 3: 00 была линия примерно 12 человек - некоторые сотрудники на стойке регистрации и какой-то выезд
Подробнее
Ответ написан 1 авг. 2017 г.
On behalf of the Double Tree by Hilton Little Rock Arkansas, please accept my sincerest apologies that the hotel did not generally meet your expectations. Certainly, this is not the type of guest experience we are trying to provide. I am particularly sorry that you did not bring your concerns to our attention during your stay so that we could meet your requests immediately. I take our guest feedback very seriously and will ensure that our staff is properly trained to assist our guests as well as being knowledgeable, hospitable, kind and efficient. Please consider staying with us again. I am confident we can make your stay one of the best you have ever experienced. Kindly, Ayhan Recebli Front Office Manager Double-Tree by Hilton arecebli@waterfordhotelgroup.com 501 372 4371 ext-7288
Подробнее
Мы останавливались 7 дней и заплатили почти 1$, 300. Лечение украли из нашего номера и услуги горничной некоторые худшее, что я видел. Никогда не ешьте в ресторане. Я не рекомендовал бы этот отель никому, и это было моим бывшим родным городом! Очень разочарованы!!!!
Подробнее
Отзыв получен в партнерстве с DoubleTree by Hilton
Ответ написан 31 июл. 2017 г.
Thank you for taking the time to post your feedback. Please accept our sincere apology. We want you to know that the comments and suggestions we receive from our guests are taken very seriously. Our security department have started walking rounds every 30 minutes instead of every hour, to better protect our guests’ safety and try to prevent situations like this from occurring. I would like to extend an invitation for you to return to our property in the future and at such time if you can contact me directly. At such time I will "VIP" your entire stay, including complimentary breakfast and dinner. I would really appreciate it if you can extend us the courtesy of having you back as a guest of ours, we are working meticulously and assiduous to create the true Hilton ambiance at our Hotel. Sincerely, Ayhan Recebli Front Office Manager Double Tree by Hilton arecebli@waterfordhotelgroup.com 5013724371 ext:7288
Подробнее
Чистый номер с красивым видом на Арканзасскую реку. Мосты освещены со светом изменения цвета ночью. Дети наслаждались бассейном. Хорошее расположение близко к достопримечательностям и ресторанам. У ресторана в отеле были ужасные отзывы, поэтому, мы не попробовали его. Персонал
Подробнее
Занимало слишком много времени, чтобы получить номер, когда я ждал в течение 5 часов, чтобы получить номер, готовый к занятию. Два из трех лифтов не работали должным образом, в отеле. По прибытии в мой номер, мой телевизор не работал, и дорога заняла много времени исправить.
Подробнее
Отзыв получен в партнерстве с DoubleTree by Hilton
Ответ написан 30 июл. 2017 г.
We thank you for choosing Hilton Double-Tree Hotel Little Rock during your most recent travels. As a Hilton Honor Silver member we truly appreciate your loyalty and feedback. Please accept my sincerest apologies for our failure to provide you a properly maintained suit during you stay. I have shared you comments regarding to malfunctioning T.V, with my Maintenance team for immediate follow up. Furthermore, I am very sorry for the unpleasant experience you have endured with our elevators. We are currently in progress of motorizing our elevators to make them more efficient and timely for our guests. I would like to extend an invitation for you to return to our property in the future and at such time if you can contact me directly. At such time I will "VIP" your entire stay i.e. preferred room rate, complimentary parking and dinner. I would really appreciate it if you can extend us the courtesy of having you back as a guest of ours, we are working meticulously and assiduous to create the true Hilton ambiance at our Hotel. Sincerely, Ayhan Recebli Front Office Manager Double Tree by Hilton arecebli@waterfordhotelgroup.com 5013724371 ext:7288
Подробнее
Назад
Категории альбомов
Все фотографииФото от гостейНомера и люксыРесторанБассейн и пляжБизнес-центр и помещения для мероприятийЗоны для семейного отдыха и игровые зоны
our view from the room
The Arkansas River
НазадДалее
12345624
I am coming in town for a concert Jan 20th. Is the Verizon ampitheatre within walking distance. If so, would snow and cold prevent it?
Hi there, yes we are only a 1/2 mile from the arena and if by some chance there was snow, you could still get there.
0 голосов
Показать все ответы
Hi, I am planning to stay at the Doubletree in a couple weeks but my flight comes in late on a Sunday evening. Is there a shuttle from the airport to the hotel? If so, how do I go about scheduling a pick up?
They do have an airport shuttle (I rented a car, so didn't use it). I would assume you would call their front desk (501-372-4371) to have the shuttle sent to pick you up.
1 голос
Показать все ответы
Do the Executive King Suites with Balconies have River or City/Street views? The info on the website just states "panoramic views"
We had a great river view - enjoyed watching the barges. Used the online check in and was able to choose my own room.
1 голос
Показать все ответы
Will be attending a Concert there, do you shuttle to and from Verizon Arena for a concert?
Yes we do have shuttle that goes to the Verizon Arena
1 голос
Показать все ответы
We will be attending a seminar in the next month or so in your facility. What is the parking pricing and what price and hours are your on site restaurant? Thank you!
I believe the self-service parking is underground and is free, but check directly with the hotel to be sure. We did not have a car because the hotel has a complimentary shuttle that will take you anywhere within a five mile radius, also to and from the airport. there is also a trolley stop right across the street. The restaurant is open from 6:30am to 2:00pm and again from 5:00pm to 10:00pm with really good food at reasonable prices. Room service is available from 6:30am to 10:00pm. We loved staying at the Little Rock Doubletree and cannot wait to return. The staff is truly wonderful and nothing is too much trouble for them. Have fun!
-1 голос
НазадДалее
12
НазадДалее
11
ДИАПАЗОН ЦЕН
106 $ - 213 $ (На основе среднего тарифа для стандартного номера)
ТАКЖЕ ИЗВЕСТЕН КАК
little rock doubletreedoubletree little rock
МЕСТОПОЛОЖЕНИЕ
СШААрканзасЛитл-Рок
КОЛИЧЕСТВО НОМЕРОВ
288
Это страница Вашего объекта в каталоге TripAdvisor?
Вы являетесь владельцем или управляющим этого объекта? Зарегистрируйтесь бесплатно в качестве владельца объекта, чтобы отвечать на отзывы, обновлять свой профиль и выполнять многие другие действия. Регистрация владельца объекта