Мы обратили внимание, что Вы используете неподдерживаемый браузер. Веб-сайт TripAdvisor может отображаться неправильно.Поддерживаются следующие браузеры:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Insignia Hotel, an Ascend Hotel Collection Member

Фото от гостей (28)
Номера и люксы (19)
Ресторан (2)
О нас
Расположение
Чистота
Обслуживание
Цена/качество
Услуги и удобства в отеле
Бесплатный WiFi
Завтрак включен
Возможен завтрак
Консьерж
Многоязычный персонал
Отель для некурящих
Пандусы для кресел-каталок
Химчистка
Оснащенность номера
Кондиционер
Номера для людей с ограниченными возможностями
Номера для некурящих
Полезная информация
КЛАСС ОТЕЛЯ
Местоположение
Полноразмерный просмотр
73Можно добраться пешком
Оценка: 73 из 100
47ресторановв пределах 0,5 км
3развлеченияв пределах 0,5 км
Отзывы и другое
35отзывов
57фото
7Вопросы и ответы
1совет по выбору номера
Оценка путешественников
  • 19
  • 11
  • 4
  • 1
  • 0
Период
Тип посещения
Язык
  • Другие языки
  • Фильтровать
  • Русский
+2
Когда я бронировал отель, то удивился, что нет панорамного вида вокруг отеля, входа и т.д. По приезду в NY стала понятна причина такой "скромности " отеля- он находится в китайском квартале (не самом чистом месте), вечером пойти прогуляться некуда, надо ехать в центр. Рядом трэн
Подробнее
Ответил(а) Cherisee A, Front Office Manager, Insignia Hotel, an Ascend Hotel Collection Member
Ответ написан 26 окт. 2018 г.
We apologize for not meeting up to your standards. It is understandable to have frustrations when we pay for a service and don't receive what we feel we payed for. However, the pictures on our website show you exactly what the rooms look like so guests know what to expect. The size of the rooms are standard for a NYC property, also the size and details regarding the rooms are mentioned on the website. The price for rooms at the hotel like every hotel fluctuates based on the time of year it is not a one size fits all deal here. You are our priority and we wish we could have done more to exceed your expectations. Again, we sincerely apologize, safe travels.
Подробнее
Данные отзывы были переведены с английского языка с использованием машинного перевода. Показать машинный перевод?
Хороший вариант, если вы хотите поехать в Нью-Йорк! Метро находится всего в 2 кварталах от отеля, что дает вам простой способ провести день в Нью-Йорке. Номера очень чистые, а кровати очень удобные, номера довольно маленькие. Дружелюбный персонал. Хорошая и безопасная подземная
Подробнее
Ответил(а) Peter R, General Manager, Insignia Hotel, an Ascend Hotel Collection Member
Ответ написан 22 авг. 2018 г.
Dear CarojimQuebec, Please accept my apologies first for my late response, However, let me say that I would like to thank you for taking the time to review our Hotel. It is always a pleasure to see that all the work we have done to build and ready a Brand New Hotel truly was worth every minute spent. Hard to really say Thank You more than we can but am truly happy that you enjoyed your stay with us and very much look forward to seeing you again on your next visit to New York and especially Brooklyn. As always Safe Travels.....
Подробнее
Просто требуемый, чтобы сказать то, на что поднимается превосходный отель знаки отличия, у Нас было два номера оба Номера совершенно новое и очень чистое Отличное место, чтобы обнаружить, что Нью-Йорк выкрикивает до апреля, и Эван на ресепшен не может забыть замечательные
Подробнее
Ответил(а) Peter R, General Manager, Insignia Hotel, an Ascend Hotel Collection Member
Ответ написан 14 авг. 2018 г.
Dear ballardspring, Even repetitive as it may be I would and always will say Thank You for taking the time to review our hotel. So, Boston George it was great to see that you truly enjoyed your stay here at the Insignia Brooklyn. April and Ivan are a Great Addition to Guest Services and am truly proud of them all. We pride ourselves in Quality and Service and this is not just because we are Brand New but will remain in effect for many years to come, so nothing will change from Day 1 to infinity I assure this fact. Boston George on a serious note I am truly glad that you did find your home away from home and truly look forward to your next visit to Brooklyn. As Always please have safe travels and see you soon. Warm Regards, Peter Reyes, CHA General Manager
Подробнее
Через 35 лет деловой поездки в Нью-Йорк в конце концов я нашел отель, который починил все, что я нашел плохого в моих размещениях в гостинице. Во-первых, персонал не мог быть более дружелюбным. Это заняло у нас менее 3 минуты, чтобы добраться до выписки. Номер, хотя и немного
Подробнее
Ответил(а) Peter R, General Manager, Insignia Hotel, an Ascend Hotel Collection Member
Ответ написан 11 авг. 2018 г.
Dear Ed K, Well....THANK YOU....Thanks for taking the time to review our hotel, as I have said on many of these replies it warm and welcoming that all the work put into the Opening of this New Insignia Brooklyn that it all paid off. Parking is changing soon to Valet Parking and yes unfortunately is a nominal charge but we felt that this is another small amenity that can take the burden of travel at least one item off your list. We will ALWAYS continue to strive for Quality and Service as this has always been my motto for many years, we know the stress of traveling and we do not want you to ever worry about a clean, quiet and comfortable stay when visiting a large city like New York and especially Brooklyn. We are working to have new packages for all to feel and taste a true culture of the neighborhood we are in. As we are situated in Sunset Park, Brooklyn in the Heart of the up and coming Chinatown, we are creating packages so you can stay, eat and relax which just across the street from the Hotel. As you experienced the GREAT food of the Korean BBQ and Hot Pot the prices are perfect and all you can eat, next is right next door with a Beautiful Spa that you can relax, then back to us to have a Wonderful Nights Sleep! In short we are only getting better and will NEVER lose site of Hospitality, you will always be checked in by a caring and knowledgeable reception 24 hours a day and the Quality and Service I have committed to for many years to come. We look forward to seeing you again int he near future and as always wish you safe travels. Thank you Warm Regards, Peter Reyes, CHA General Manager
Подробнее
Мы останавливались здесь на 2 ночи и возьмем сына к ориентацию колледжа в Манхэттене. Все в этом совершенно новом отеле превосходно. В нашем маленьком номере была очень удобная кровать с хорошими удобствами, такими как кофеварка, хороший телевизор, хороший выбор подушек для
Подробнее
Ответил(а) Peter R, General Manager, Insignia Hotel, an Ascend Hotel Collection Member
Ответ написан 11 авг. 2018 г.
Dear Michellesews, Each response I seem to always want to say thank you for taking the valuable time out of your day to write a wonderful review such as yours....but I will thank you. Firstly let me say thank you for choosing our hotel, it has been a long time coming, work and effort placed into trying to cover every detail of my motto "Quality and Service" it is appreciated that YOU appreciated as well. We hope your son did have a great Orientation in Manhattan which means we should see you again to visit him while he pursues his new life, yes you found maybe your home away from home. The staff is always excited to do what they can for all of our guests, we know and understand the stress of sometimes traveling to a Large City. We may not be the Hilton or the Marriott but we are the Insignia Hotel and will never forget true meaning of Hospitality. Again thank you for all your wonderful comments and review of the Hotel, we all truly appreciate it and know that none of our efforts and continued efforts int he years to come has not gone will go unnoticed. As always I will will leave you with this, we hope to see you again in the near future and wish you all safe travels...Congratulate your son and Good Luck Warm Regards, Peter Reyes, CHA General Manager
Подробнее
Назад
Категории альбомов
Все фотографииФото от гостейНомера и люксыРесторанБизнес-центр и помещения для мероприятий
Фотография предоставлена руководством Insignia Hotel, an Ascend Hotel Collection Member
вид из окна
Фотография предоставлена руководством Insignia Hotel, an Ascend Hotel Collection Member
Фотография предоставлена руководством Insignia Hotel, an Ascend Hotel Collection Member
Фотография предоставлена руководством Insignia Hotel, an Ascend Hotel Collection Member
НазадДалее
1234
Bom dia ! Ali diz que geladeira e microondas mediante solicitação ... Como funciona , tem que pagar por fora para ter os dois no quarto ?? Qual valor?
Boa tarde, infelizmente não sei , estive lá em outubro e não precisou geladeira, microondas tem livre acesso no recinto do café da manhã, que é bem no caminho dos quartos e cafeteira tem nos quartos. Espero ter ajudado.
0 голосов
Hey, A question to the fellow travelers that have stayed at the Insignia. Has anyone stayed at a “Run of the House” suite, if so how was their experience like? Many thanks
How long does the "N" express train take to reach manhattan?
About 20 mins to downtown and 35 minutes to midtown
1 голос
Показать все ответы
Cómo se puede ir en transporte público desde el aeropuerto JFK?
Olá, como tenho malas grandes vou de Uber, não sei se dá para ir de metro
0 голосов
Dear friends, Do you have a gym/fitness room or similar? Thank you! Pablo
I did not see a fitness center
1 голос
Показать все ответы
НазадДалее
12
"В отеле плохая звукоизоляция и периодически ломается лифт."
ДИАПАЗОН ЦЕН
96 $ - 208 $ (На основе среднего тарифа для стандартного номера)
МЕСТОПОЛОЖЕНИЕ
СШАНью-ЙоркБруклин
КОЛИЧЕСТВО НОМЕРОВ
87
Это страница Вашего объекта в каталоге TripAdvisor?
Вы являетесь владельцем или управляющим этого объекта? Зарегистрируйтесь бесплатно в качестве владельца объекта, чтобы отвечать на отзывы, обновлять свой профиль и выполнять многие другие действия. Регистрация владельца объекта