Мы обратили внимание, что Вы используете неподдерживаемый браузер. Веб-сайт TripAdvisor может отображаться неправильно.Поддерживаются следующие браузеры:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Airport Honolulu Hotel
Аэропорт Гонолулу Отель

Перейти на сайт отеля
О нас
Расположение
Чистота
Обслуживание
Цена/качество
Услуги и удобства в отеле
Бассейн
Ресторан
Маршрутный автобус
Пандусы для кресел-каталок
Фитнес-центр
Питомцы разрешены
Бесплатный WiFi
Бизнес-центр с Wi-Fi
Трансфер из/до аэропорта
Конференц-залы
Прачечная
Банкетный зал
Многоязычный персонал
Прачечная с самообслуживанием
Помещения для конференций
Отель для некурящих
Открытый бассейн
Показать еще
Оснащенность номера
Номера для некурящих
Кондиционер
Семейные номера
Микроволновая печь
Холодильник в комнате
Мини-бар
Полезная информация
СТИЛЬ ОТЕЛЯ
Бизнес-класс
По умеренной цене
КЛАСС ОТЕЛЯ
Ссылки отеля
Перейти на сайт отеля
Специальное предложение:Пакет услуг
Предложения отеля
Местоположение
Полноразмерный просмотр
53Можно добраться пешком
Оценка: 53 из 100
67ресторановв пределах 0,5 км
6развлеченийв пределах 0,5 км
Отзывы и другое
1 155отзывов
246фото
10Вопросы и ответы
0советов по выбору номера
Оценка путешественников
  • 202
  • 403
  • 352
  • 119
  • 79
Период
Тип посещения
Язык
  • Другие языки
  • Фильтровать
  • Русский
Показать отзывы, в которых упоминается
Удобно остановиться если у вас пересадка с ночевкой (если вы летите с Америки в Австралию или обратно) и у вас нет времени и желания ехать в Вайкики. Тихие и уютные номера, неплохое обслуживание, все сделано для комфортного отдыха транзитеров.
Подробнее
Данные отзывы были переведены с английского языка с использованием машинного перевода. Показать машинный перевод?
Начиная с покупки отеля цепью Аутригера цена номера постепенно росла, чтобы теперь приблизиться к 200$ в ночь. Для отеля без ресторана (ресепшен сказал мне, что легко идти к соседним ресторанам - хорошая мысль, но я не хочу идти к соседним ресторанам, большинство которых является
Подробнее
Ответил(а) Brent K, Manager, Аэропорт Гонолулу Отель
Ответ написан 12 июл. 2018 г.
Aloha Sunnyguy61, Thank you for choosing to stay at Airport Honolulu Hotel and being a loyal guest for 30 years! Thank you for sharing your experiences with us and apologize for some of the misunderstandings. This hotel has been an Outrigger managed hotel since 2008 and so we are a bit confused about this. We have made some major improvements to the property since then and continue to make improvements everyday. We do have a restaurant on property that is open daily for breakfast from 6:30am-10:00am and Tuesday-Thursday from 5:00-9:00pm. Willoughby's Restaurant is still here and open, however we do not serve lunch anymore. We do understand your concerns and feel we continually look to improve. In fact, we are looking to do a room refresh by the end of this year or early next year. We hope you will consider staying with us again and feel free to reach out to me if you have concerns. Mahalo, Brent Kitsu Assistant General Manager
Подробнее
Нам пришлось искать одно ночное место для отдыха, поэтому мы могли успеть на рейс в 7 утра. Поэтому мы прилетели из Мауи и выбрали это место, потому что нам сказали, что есть отель аутригера. Да, это не так. Он очень маленький. Очень дорого. Ресторана нет. Бассейн был хорошим. Но
Подробнее
Ответил(а) Brent K, Manager, Аэропорт Гонолулу Отель
Ответ написан 11 июл. 2018 г.
Aloha Darkside69, Thank you for staying at Airport Honolulu Hotel for a quick layover and apologize we were not able to meet your expectations. Though we are not an Outrigger branded hotel, we are an Outrigger managed hotel and so we apologize again for the confusion. We are concerned to hear there was no restaurant, as there is a restaurant located in the lobby, which is next to the entrance to the pool. We have a lot of amenities to offer our guests and apologize again we were not able to meet your expectations. Thank you for staying with us and wish you the best on your next visit! Mahalo, Brent Kitsu Assistant General Manager
Подробнее
Мы думали из потраченные деньги, что закончили наш американский каникулы в стильном отеле Airport Honolulu. Нам пришлось консультироваться с TripAdvisor! Мы приехали около 9 вечера после долгого дня путешествий. Было ощущение позже для наших выделений часов! Потому что мы не люби
Подробнее
Ответил(а) Brent K, Manager, Аэропорт Гонолулу Отель
Ответ написан 2 июл. 2018 г.
Aloha OzzieGran, Thank you for staying at Airport Honolulu Hotel. Thank you for taking the time to share your experience with us and apologize we were not able to meet your expectations. We can understand your concern about some of the amenities that were not available. 1. Regarding the phone at the airport, we are bound to where the airport places the phone and so we apologize it took a while to find. However, you could call us direct and our shuttle would have come and picked you up. 2. Though our restaurant was closed, there is an IHOP and McDonald's within walking distance to our hotel. 3. The coffee maker is similar to a Keuring machine and so there is no glass jug. We do have directions available with the coffee machine so guests will know how to use the machine since it is different than what most guests are aware of. We thank you again for your stay and wish you the best in future stays in Hawaii. Mahalo, Brent Kitsu Assistant General Manager
Подробнее
Я путешествовал по работе и останавливался здесь на две ночи. Обслуживание выходит на стойке регистрации к остальным услугам горничной, было превосходным. Очень чистый и тихий просто то, как мне нравится, я остановлюсь там в следующий раз, когда я останавливаюсь некоторое время.
Подробнее
Ответил(а) Brent K, Manager, Аэропорт Гонолулу Отель
Ответ написан 27 июн. 2018 г.
Aloha Rudy L, Thank you for staying at Airport Honolulu Hotel! We are appreciative of your stay and for taking the time to write a review! We are pleased to hear "The service front the front desk to maid service was excellent." We will share this with our staff and thank them of a job well done! Thank you again and we look forward to welcoming you back again! Mahalo, Brent Kitsu Assistant General Manager
Подробнее
Назад
Категории альбомов
Все фотографииФото от гостейНомера и люксыБассейн и пляжРесторанБизнес-центр и помещения для мероприятий
Профессиональные фотографии, выполненные по заказу TripAdvisorАэропорт Гонолулу Отель
The Single King Room at the Airport Honolulu Hotel
Профессиональные фотографии, выполненные по заказу TripAdvisorАэропорт Гонолулу Отель
The Double Room with Handicap Accessibility at the Airport Honolulu Hotel
Фотография предоставлена руководством Аэропорт Гонолулу Отель
King Beded Room
Awful decor but clean and comfortable.
cockroach
Назад
2 questions regarding Shuttle Schedule and walking distance: Is I understand the shuttle from arrivals to the hotel is scheduled every 30 mins - is this correct? And if yes ... in case we do not want to wait after a long flight and a late night arrival, is it possible and safe (!) to simply walk from arrivals to the hotel after midnight? According to the map it's just about 500 m (as the crow flies, of course). Thanks in advance.
Aloha 2_Papageientaucher, Thank you for the questions. 1. No that is not correct. For arrivals, once you have retrieved your luggage, please call us at (808) 836-0661 and our operator will direct you where to go for the shuttle to pick you up. Our shuttle leaves the hotel to the airport every 30 minutes. 2. If you are arriving late, our shuttle will be there quicker since there is less traffic than during the day. We do not suggest walking late at night due to the industrial location we have. Thank you again and if there are any other questions, please let us know! Have a safe flight and see you soon! Mahalo, Brent Kitsu Assistant General Manager
0 голосов
Показать все ответы
Do you have day rates available for a four hour layover
Aloha Liz M, Yes we do have day rates available, but are based on availability. Please call the hotel at (808) 836-0661 the day of in order to see our availability. Thank you and we look forward to welcoming you here. Mahalo, Brent Kitsu Assistant General Manager
0 голосов
Показать все ответы
We have a late flight arrival. 10:40p.m. Will there be a problem checking in? Also what are the restaurant hours and is there a lounge?
Aloha, Sorry for the delayed response as I was on vacation. However to answer your question, we do have a 24 hour shuttle to and from the airport. Upon arrival and after you have you have claimed your luggage, please call us at (808) 836-0661. Our staff will then advise you where to go to be picked up. Our restaurant, Willoughby's is open Tuesday-Thursday for dinner from 5:00-9:00pm. It is also open for breakfast 7 days a week from 6:30am-10:00am. Mahalo, Brent Kitsu
2 голоса
Показать все ответы
Do you have rooms that have not had pets in them ?? ie) pet free rooms THanks Ray
Aloha Ray, Yes we do. Only our first floor rooms act as pet rooms. We have 4 floors in two different buildings and so we have lots of rooms that are pet free. Hope this answers your question! Mahalo, Brent Kitsu Assistant General Manager
1 голос
Показать все ответы
How far is Pearl Harbor from this hotel?
We just asked the front desk to call us a taxi. It was well worth it! Then we were just 15 minutes from Pearl Harbor.
2 голоса
Показать все ответы
Назад
12
НазадДалее
11
ДИАПАЗОН ЦЕН
155 $ - 284 $ (На основе среднего тарифа для стандартного номера)
ТАКЖЕ ИЗВЕСТЕН КАК
honolulu airport hotel
ПРЕЖНЕЕ НАЗВАНИЕ
Ohana Honolulu Airport Hotel
МЕСТОПОЛОЖЕНИЕ
СШАГавайиОстров ОахуГонолулу
КОЛИЧЕСТВО НОМЕРОВ
307
Это страница Вашего объекта в каталоге TripAdvisor?
Вы являетесь владельцем или управляющим этого объекта? Зарегистрируйтесь бесплатно в качестве владельца объекта, чтобы отвечать на отзывы, обновлять свой профиль и выполнять многие другие действия. Регистрация владельца объекта