Мы обратили внимание, что Вы используете неподдерживаемый браузер. Веб-сайт Tripadvisor может отображаться неправильно.Поддерживаются следующие браузеры:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

The Peninsula Hong Kong - Изображение The Peninsula Hong Kong, Гонконг

Фотография: The Peninsula Hong Kong

Из отзыва ": Beautiful and Extremely Expensive" об объекте The Peninsula Hong Kong
3279
The Peninsula Hong Kong
The best hotel I have been to !!!!!
ロビーの雰囲気は東南アジアに共通する美しいコロニアル建築そのものです
必試的五星級酒店下午茶
Still very beautiful
Great gym for free weights and exercising
Заезд— . — . —
Выезд— . — . —
Гостей 
Expedia.com
501 $
Показать
eDreams
551 $
Показать
ZenHotels.com
551 $
481 $
Показать
СЭКОНОМЬТЕ 70 $
Hotels.com501 $
Orbitz.com501 $
CheapTickets501 $
Показать все 11 предложений
Цены предоставлены нашими партнерами и включают в себя среднюю стоимость номера за сутки и налоги и сборы, которые известны нашим партнерам. Подробную информацию можно получить на сайтах наших партнеров.
Как поступающие нам платежи влияют на порядок отображения цен. Типы номеров могут отличаться.

Другие недавние отзывы

A special stay!
июль 2020 г.
Amazing staycation
июль 2020 г.
Melly Woo написал(а) отзыв нояб. 2018 г.
Ванкувер, Канада112 публикаций794 благодарности
+1
My family came to surprise me in Hong Kong and we stayed here for two nights. The room is clean and beautiful with the most amazing view. We ordered room service for breakfast and tried their buffet lunch. Everything provided was beautiful and tasted so fresh. I think they
Подробнее
Дата пребывания: июнь 2018 г.
Ответил(а) peninsula_phk, Director of Rooms, The Peninsula Hong Kong
Ответ написан 28 нояб. 2018 г.
Der melly, Thank you for taking the time to share your recent experience at The Peninsula. We are deeply sorry to learn of the shortfalls about the waiting time for luggage and the delay upon check-in, which was, as you suggested, not the best service we are proud of. We certainly need to improve. Your disappointments and frustrations are completely understandable. Please accept my sincerest apologies for not being able to meet your expectations and rest assured the issues have been addressed. We are very sad to read that your experience on this particular visit may have discouraged you to return to our Hotel, as we would be grateful for an opportunity to show you the flawless service we are more used to providing our guests. Yours sincerely, Masaya Fudeguchi Director of Rooms
Подробнее
The Peninsula Hong Kong: Вы бывали здесь? Поделитесь впечатлениями!