Мы обратили внимание, что Вы используете неподдерживаемый браузер. Веб-сайт Tripadvisor может отображаться неправильно.Поддерживаются следующие браузеры:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

TV - Изображение Майами Марриотт Бискейн Бей, Майами

Фотография: TV

Из отзыва ": Lack of communication and unorganized" об объекте Майами Марриотт Бискейн Бей
2125
TV
Decent Marriott property- could use less timeshare selling.
Ok hotell with nice view (if you pay for it)
Fitness center view
Lack of communication and unorganized
Desk area
Заезд— . — . —
Выезд— . — . —
Гостей 
Hotels.com
180 $
Показать
Expedia.com
180 $
Показать
ZenHotels.com
180 $
153 $
Показать
СЭКОНОМЬТЕ 27 $
Booking.com180 $
eDreams180 $
Priceline180 $
Показать все 15 предложений
Цены предоставлены нашими партнерами и включают в себя среднюю стоимость номера за сутки и налоги и сборы, которые известны нашим партнерам. Подробную информацию можно получить на сайтах наших партнеров.
Как поступающие нам платежи влияют на порядок отображения цен. Типы номеров могут отличаться.
BiancaMichelle написал(а) отзыв дек. 2018 г.
Сент-Луис, Миссури104 публикации14 благодарностей
+11
I was a guest at the Miami Biscayne Bay hotel for one night from Nov 23-24, 2018 in room 3005. We stayed here because my boyfriend and I were going on a cruise the next day. On more than one occasion we were told that there was no shuttle service to the port. My boyfriend called
Подробнее
Дата пребывания: ноябрь 2018 г.
Ответил(а) TeamMarriott, Manager, Майами Марриотт Бискейн Бей
Ответ написан 5 дек. 2018 г.
Dear BiancaMichelle, Thank you for your recent stay with us and for taking the time to provide your honest review of our hotel. We are sorry you were disappointed with your visit due to the communication issues you experienced with our front desk associates. We truly take pride in our guest service and the feedback we receive, good or bad, helps us to improve our services. We have shared your concerns with our Front Office Manager and staff, so this issue does not occur again, and to ensure this information is properly relayed to our guests going forward. We appreciate your patience and hope you will give us another chance in the future-we would love to see you again. David Cesario General Manager
Подробнее
Майами Марриотт Бискейн Бей: Вы бывали здесь? Поделитесь впечатлениями!