Мы обратили внимание, что Вы используете неподдерживаемый браузер. Веб-сайт TripAdvisor может отображаться неправильно.Поддерживаются следующие браузеры:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Отели поблизости
Отзывы (8 130)
Отфильтровать отзывы
8 130 результатов
Оценка путешественников
6 232
1 387
323
123
65
Тип посещения
Период
ЯзыкВсе языки
Другие языки
6 232
1 387
323
123
65
Узнайте, что говорят путешественники:
Фильтровать
Список обновляется...
1318 из 8 130 отзывов
Отзыв написан 21 января 2018 г. через мобильное устройство

Были с друзьями 3 дня в Будапеште, остановились в этом отеле, очень красивый отель, большой и с отличным сервисом. Большой спа в отеле, завтраки на уровне. Понравилось абсолютно все, хоть отель находится и не на пешеходной зоне

Проживание: январь 2018 г.. Тип путешественника: с друзьями
Спасибо, Яна К!
Этот отзыв является субъективным мнением пользователя TripAdvisor, а не компании TripAdvisor LLC.
OR_Manager, Vezető в Corinthia Hotel Budapest, ответил(а) на этот отзывОтвет от: 23 января 2018 г.
Переводчик Google

Dear Яна К,

Please allow me to express my great gratitude for choosing to stay at Corinthia Hotel Budapest and for taking the time to share your wonderful review with us.

First of all, I am extremely glad that you and your dear friends chose our hotel and you deemed our property very nice. Also, it makes me incredibly proud that you highlighted our excellent service, my colleagues are the best at providing a real superior service. In addition, I sincerely hope that you had an amazing and relaxing time in our lovely spa area. The fact that you liked absolutely everything makes me really happy.

It would be our pleasure to have you back as our guest again in the near future.

Warm regards,
Jean Pierre Mifsud
General Manager

Сообщить о том, что ответ неуместен
Этот ответ является субъективным мнением представителя руководства, а не компании TripAdvisor LLC.
Отзыв написан 17 января 2018 г.

Номер уже был готов хотя мы приехали раньше и это было приятно, но войдя в него мы обнаружили в шкафу чужой свитер что говорит о качестве уборки; номер в котором мы жили требует ремонта уже особенно ванная комната.
Очень удобно что на отдельном лифте спускаешься в спа и там чисто и разнообразен выбор парилок с детьми только до 15, но это вообщем понятно
А вот сервис в баре очень разочаровал, 15 минут мы ждали счёт, после чего официант вышел и увидев нас, сказал, что он про нас забыл, хотя ребёнок играл и его было слышно да и посетителей кроме нас было ещё пара человек . Но горячий шоколад и коктейль, единственный без описания ингредиентов были вкусные
Девушка консьерж продавая нам билет на экскурсию не сказала что в билет входит и кораблик, мы узнали об этом случайно.
От основных достопримечательностей немного далековато, но зато масса кафе и ресторанов по пути, целая улица на любой вкус
Очень красивая большая ёлка и вообще красиво украшена

  • Проживание: декабрь 2017 г.. Тип путешественника: семья
    • Качество сна
    • Номера
    • Обслуживание
Спасибо, Kristina F!
Этот отзыв является субъективным мнением пользователя TripAdvisor, а не компании TripAdvisor LLC.
OR_Manager, General Manager в Corinthia Hotel Budapest, ответил(а) на этот отзывОтвет от: 19 января 2018 г.
Переводчик Google

Dear Kristina F,

I would like to thank you for your detailed review about your recent visit to Corinthia Hotel Budapest.

We do appreciate your kind words concerning the comfortable access of the Royal Spa and it is great that you found the dishes tasted in our bar tasty.

At the same time, please accept my apologies for the inappropriate service provided by the bartender. Please be ensured that his negligent attitude is definitely not up to our standards and you can be ensured that your feedback will be forwarded to the responsible person.

Regarding the location, I truly hope you could make the most of your stay here and that thanks to the developed public transport network, you had the chance to visit all famous sights that you intended to.

In addition, your comments clearly indicate shortfalls in the standard of housekeeping service and I would like to apologize for that. We would be really happy if we could prove our professional attitude and that your negative experience was rather an exception than a rule.

Please do not hesitate to contact us, should you come back to visit the Hungarian capital city again.

Kind regards,
Jean Pierre Mifsud
General Manager

Сообщить о том, что ответ неуместен
Этот ответ является субъективным мнением представителя руководства, а не компании TripAdvisor LLC.
Отзыв написан 8 января 2018 г.

Уважаемые туристы, если не дай Бог попадёте в отель CORINTHIA, он вас разочарует, цена-качество не соответствуют ни в чем, и самое страшное - НИКОГДА не оставляйте в номере кредитки! Мы попали туда под новый год, заболели гриппом, пока ходили в аптеку, горничная залезла в кошелёк и своровала данные по всем кредиткам. Как только мы съехали - пошли несанкционированные покупки через интернет. До этого момента мы были убеждены, что в отелях такого уровня это исключено, за ошибки пришлось поплатиться, предупреждаем остальных.

Проживание: декабрь 2017 г.. Тип путешественника: семья
Спасибо, lenakoreyvo!
Этот отзыв является субъективным мнением пользователя TripAdvisor, а не компании TripAdvisor LLC.
OR_Manager, General Manager в Corinthia Hotel Budapest, ответил(а) на этот отзывОтвет от: 16 января 2018 г.
Переводчик Google

Dear lenakoreyvo,

We appreciate you sharing your feedback and are deeply disappointed that you did not enjoy your experience at our hotel. I regret that we did not have the opportunity to speak in person on this occasion.

Our hotel seeks to ensure that every guest has an enjoyable, comfortable stay by providing excellent, comprehensive service, as every member of our team is held to the highest professional standards.

Regarding the loss of your credit card information, we take such allegations extremely seriously, and such incidents are referred to the proper authorities as well as being investigated by us according to strict protocols. Unfortunately, you did not report this complaint to us or the local authorities during or after your stay, hence, there is very little we can do to assist you.

We would be happy to help in any way we can and conduct a thorough investigation, as soon as you send us the necessary information. Please feel free to contact me personally on jean.mifsud@corinthia.com so I may assist you further.

Best regards,
Jean Pierre Mifsud
General Manager

Сообщить о том, что ответ неуместен
Этот ответ является субъективным мнением представителя руководства, а не компании TripAdvisor LLC.
Отзыв написан 14 ноября 2017 г. через мобильное устройство

Очень красивый отель ! Уровень однозначно 5 звёзд! Номера очень красивые и просторные, очень тихие... супер комфортабельная кровать и подушки , отличная уборка и сервис вечерний , шоколадки очень вкусные и каждый день разные.... брали номер executive (закуски и напитки включены в течении дня ) очень хорошее обслуживание в салоне персонал очень отзывчивый и приятный... в отеле проходят концерты вечером отель рядом со всеми достопримечательностями в шаговой доступности... спа просто отличное ходили каждый день с детьми, бассейны бани все чисто и людей мало!!! Однозначно рекомендую отель для семейного отдыха...

Проживание: ноябрь 2017 г.. Тип путешественника: семья
1  Спасибо, Constantinidi N!
Этот отзыв является субъективным мнением пользователя TripAdvisor, а не компании TripAdvisor LLC.
JeanPierreMifsud, General Manager в Corinthia Hotel Budapest, ответил(а) на этот отзывОтвет от: 16 ноября 2017 г.
Переводчик Google

Dear Constantinidi N,

Your praising comments in relation to your recent stay at Corinthia Hotel Budapest are highly appreciated. Rest assured that I will be sharing your kind words and comments with the whole of the team and they will be just as thrilled to learn that you had such a great experience with us like our first-class room with super comfortable bed and pillows with all day catering in our Executive Lounge. I am also pleased that you took advantage of our wonderful Royal Spa to refresh after your exciting adventures in the city. On behalf of everyone at Corinthia Hotel Budapest, I look forward to the opportunity of welcoming you back to the hotel in the very near future.

Best regards,
Jean Pierre Mifsud
General Manager

Сообщить о том, что ответ неуместен
Этот ответ является субъективным мнением представителя руководства, а не компании TripAdvisor LLC.
Отзыв написан 15 сентября 2017 г. через мобильное устройство

Жили мы в этом отеле порядка пяти дней, во время FINA 2017. Так мы работники, нам выдали комнаты бесплатно. С 4 этажа вид был на крыши, с 5 этажа (у тети) вид был очень плохой. Мне не понравилась уборка номеров, утром вешаешь табличку, а убираются только часам к 5-6, когда уставший возвращаешься в номер. За уборку отвечал педиковатый тип (никакого гомофобства), который не приносил новые ванные и питьевые принадлежности(мыло, бумагу, гели, кофе, горячий шоколад и т.п). За такие деньги отель не рекомендую - дорого! Однако мне очень понравился бассейн (3 вида, 1 большой, 2 других маленькие джакузи) и месторасположение, до достопримечательностей минут 20 ходьбы

Проживание: июль 2017 г.. Тип путешественника: семья
Спасибо, 1337Deps!
Этот отзыв является субъективным мнением пользователя TripAdvisor, а не компании TripAdvisor LLC.
JeanPierreMifsud, General Manager в Corinthia Hotel Budapest, ответил(а) на этот отзывОтвет от: 19 сентября 2017 г.
Переводчик Google

Dear 1337Deps,

Thank you for taking your time to share your experience at our property, Corinthia Hotel Budapest. My team and I are completely committed to ensuring that we create a wonderful experience for each and every one of our guests. Therefore, I was extremely sorry and incredibly disappointed to read that we did not manage to meet your expectations during your recent stay with us.

In the first instance, may I offer my sincerest apologies for the poor service you received on this occasion. Please be assured that this is not a true reflection of the high standards on which Corinthia prides itself. I can assure you that your comments have been reviewed with the Housekeeping team and expected service behaviour has been reinforced. Thank you for your feedback on our prices as well. We do regularly conduct surveys with regards to our pricing structure and we are very competitive in comparison to our competitors in the Budapest marketplace. However, I am sorry that you did find this to be expensive.

On the other hand, I am happy to read your satisfaction with our convenient location. Budapest is a vibrant and dynamic city with an adjacent transport hub for quick and easy access around, moreover, many of Budapest's most iconic sights are just a short walk away. I am so pleased that you took advantage of our wonderful Royal Spa to refresh after your exciting adventures in the city. I really do hope that we may have the chance to welcome you back in the future to Corinthia Hotel Budapest, and thank you again for taking the time to post a review.

Best regards,
Jean Pierre Mifsud
General Manager

Сообщить о том, что ответ неуместен
Этот ответ является субъективным мнением представителя руководства, а не компании TripAdvisor LLC.
Показать другие отзывы