Мы обратили внимание, что Вы используете неподдерживаемый браузер. Веб-сайт TripAdvisor может отображаться неправильно.Поддерживаются следующие браузеры:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Отели поблизости
Отзывы (2 470)
Отфильтровать отзывы
2 470 результатов
Оценка путешественников
1 472
776
153
44
25
Тип посещения
Период
ЯзыкВсе языки
Другие языки
1 472
776
153
44
25
Узнайте, что говорят путешественники:
Фильтровать
Список обновляется...
16 из 2 470 отзывов
Отзыв написан 19 сентября 2017 г.

Уютный отель в очень удобном расположении Манхетана. Особенно понравилось отношение на ресепшн, приветливые девушки, которые проконсультируют по любым вопросам, в частности Рабигуль и Сауле. В следующий раз обязательно вернемся в него.

  • Проживание: сентябрь 2017 г.. Тип путешественника: с друзьями
    • Расположение
    • Номера
    • Обслуживание
Спасибо, Oxana K!
Этот отзыв является субъективным мнением пользователя TripAdvisor, а не компании TripAdvisor LLC.
Elizabeth A, General Manager в Hampton Inn Manhattan Grand Central, ответил(а) на этот отзывОтвет от: 20 сентября 2017 г.
Переводчик Google

Dear Oxana K,
Thank you for your 5 star review!! We are happy to hear that you enjoyed your stay. On behalf of my entire Hampton Inn Grand Central team, it was a pleasure to serve you!! Thank you for choosing our Hampton Inn Grand Central. We hope to see you soon!

Sincerely,

Elizabeth Ardiles
General Manager

Сообщить о том, что ответ неуместен
Этот ответ является субъективным мнением представителя руководства, а не компании TripAdvisor LLC.
Отзыв написан 2 июля 2017 г. через мобильное устройство

Мы путешествуем с 3-мя детьми, брали номер с 2-мя двуспальными кроватями, младшему поставили детскую кроватку, проживание детей бесплатно. Очень приятные девушки на рецепшине, есть русско-говорящие, с радостью помогали во всем, за что им отдельное спасибо! Кровати комфортные, спалось хорошо, завтраки зачётные, утром на рецепщине стоят бумажные пакеты с перекусом и водой, очень удобно!
Спасибо!!! мы провели прекрасных 3 ночи.
Не достаток этого отеля один, но очень существенный, вместо двери в туалет ширма, в комнате слышно все звуки запахи из туалета.

Проживание: июнь 2017 г.. Тип путешественника: семья
Спасибо, Дмитрий К!
Этот отзыв является субъективным мнением пользователя TripAdvisor, а не компании TripAdvisor LLC.
Elizabeth A, General Manager в Hampton Inn Manhattan Grand Central, ответил(а) на этот отзывОтвет от: 3 июля 2017 г.
Переводчик Google

Google Translate:
We travel with 3 children, take a room with 2 double beds, a younger one a cot, children stay free of charge. Very nice girls on retsepshine, there are Russian-speaking, with joy helped in everything, for which they have a special thank you! Beds comfortable, slept well, breakfasts are credited, in the morning on the recipe are paper bags with snack and water, very convenient! Thank you!!! We spent a lovely 3 nights.
The lack of this hotel is one, but very significant, instead of the door to the toilet screen, in the room you can hear all the sounds of smells from the toilet.

Dear Дмитрий k,
Thank you so much for your 5 star review! We are pleased to hear that you enjoyed your stay and that our location was perfect for your needs. Our Team works hard to ensure that our guests receive the highest level of service available and that great NYC memories are made. On behalf of my entire Hampton Inn Grand Central team, it was a pleasure to serve you!! Thank you for choosing our Hampton Inn Grand Central. We hope to see you soon!

Best Regards,
Elizabeth Ardiles
General Manager

Сообщить о том, что ответ неуместен
Этот ответ является субъективным мнением представителя руководства, а не компании TripAdvisor LLC.
Отзыв написан 3 мая 2017 г. через мобильное устройство

Долго выбирал отель. Выбрал этот по близости ко всем знаковым местам и то, что есть завтрак. Номера небольшие, но уютные и чистые. Завтраки простые, но достойные. Понравилось все. Отличное соотношение цены и качества. На ресепшен работает девушка, которая говорит по русски.

Проживание: апрель 2017 г.. Тип путешественника: пара
Спасибо, APislegin!
Этот отзыв является субъективным мнением пользователя TripAdvisor, а не компании TripAdvisor LLC.
Elizabeth A, Manager в Hampton Inn Manhattan Grand Central, ответил(а) на этот отзывОтвет от: 5 мая 2017 г.
Переводчик Google

Google Translate:
Long chose the hotel. Chose this near all the landmark places and what to eat breakfast. The rooms are small but cozy and clean. Breakfasts are simple, but decent. Liked everything. Excellent value for money and quality. At the reception there is a girl who speaks Russian.

Dear APislegin,
Thank you for taking the time to share your experiences with us on TripAdvisor. We are pleased to hear that you enjoyed your stay and that our location was perfect for your needs. Our Staff works tirelessly to provide top-notch service and facilities to our guests. On behalf of my entire Hampton Inn Grand Central team, it was a pleasure to serve you. Thank you for choosing our Hampton Inn Grand Central. We hope to see you soon!

Best Regards,
Elizabeth Ardiles
General Manager

Сообщить о том, что ответ неуместен
Этот ответ является субъективным мнением представителя руководства, а не компании TripAdvisor LLC.
Отзыв написан 23 июня 2016 г.

Очень классный отель. Завтрак был включен, питание нормальное.
комнаты не очень большие, но кровати комфортные.
Душ рабочий, шампуни и гели давали спокойно.
В номере было не шумно, несмотря на стройку за окном.
Расположение у отеля просто прекрасное, пешком можно дойти куда угодно.

  • Проживание: декабрь 2015 г.. Тип путешественника: семья
    • Расположение
    • Качество сна
    • Обслуживание
Спасибо, Alina A!
Этот отзыв является субъективным мнением пользователя TripAdvisor, а не компании TripAdvisor LLC.
Elizabeth A, Manager в Hampton Inn Manhattan Grand Central, ответил(а) на этот отзывОтвет от: 24 июня 2016 г.
Переводчик Google

Translation:
Very nice hotel. Breakfast was included, well-nourished.
Rooms are not very big, but the beds are comfortable.
Shower working, shampoos and gels allowed quietly.
The room was not noisy, despite construction outside the window.
Location of the hotel just perfect, you can walk on foot anywhere.

Dear Alina,

Thank you for taking the time to share your review on Tripadvisor. We are so pleased to hear that you enjoyed your stay and would recommend us. Our Staff works very hard to connect with our guests in wonderful and unique ways to offer the best NYC experiences available. Our location makes us the perfect place to start from to visit all of the best sites Manhattan has to offer.

We hope to see you again on your next trip to NYC! Please do not hesitate to reach out to us directly for help with future bookings.

Best Regards,
Elizabeth Ardiles
Assistant General Manager

Сообщить о том, что ответ неуместен
Этот ответ является субъективным мнением представителя руководства, а не компании TripAdvisor LLC.
Отзыв написан 17 июня 2016 г.

Хорошее месторасположение, номер вполне комфортный, кровать хорошая. Завтраки не вау, но вполне достойные, и нет лишней суеты и головной боли где же позавтракать. На рецепшене можно брать бесплатно бутылочки воды. Они почему то их не всем предлагают, мой узнал об этой функции случайно
Уборка ужасная. Когда мы заселились у нас было грязное постельное белье, на наволочке была чья то губная помала. я бросила подушка на пол чтобы ее поменяли, на сл день, после уборки обнаружила эту же грязную подушку на постеле и просто обалдела, так повторялось несколько раз. Потом принесли грязные полотенца. Не выдержала сама отнесла это все не рецепшн. НО это не самое страшное! У нас из номера УКРАЛИ вещи!!! Футболку мужа и дорогой парфюм! Персонал вообще никак не отреагировал, после долгих переговоров нам частично возместили стоимость украденого (украли на 300$ возместили 200), но сами можете понять, осадок неприятный... Настроение подпорчено и эта ситуация перечеркнула все хорошее впечатление об отеле.

Проживание: май 2016 г.
Спасибо, Olga S!
Этот отзыв является субъективным мнением пользователя TripAdvisor, а не компании TripAdvisor LLC.
Elizabeth A, Manager в Hampton Inn Manhattan Grand Central, ответил(а) на этот отзывОтвет от: 22 июня 2016 г.
Переводчик Google

Translation:
Good location, room is quite comfortable, good bed. Breakfast is not wow, but it is worthy, and there is no hassle and headache which also have breakfast. At retsepshene can take the free bottles of water. They for some reason they do not offer all of my learned about this feature accidentally Housekeeping terrible. Once we were settled we had dirty linens on the pillowcase was somebody's lipstick Poma. I threw a pillow on the floor to change it, on the next day, after cleaning found the same dirty pillow on the bed and was blown away, so repeated several times. Then they brought the dirty towels. I do not stand it carried itself it's not a reception. But this is not the worst! We have a number of things STOLEN !!! T-shirt man and expensive perfume! The staff in general did not respond, after long negotiations, we partially offset the cost of the stolen (stolen $ 300 offset 200), but you can understand yourself, bad feeling ... The mood is spoiled and this situation has crossed all the good impression of the hotel.

Dear Olga S,

Thank you for choosing our Hampton Inn for your recent stay. We are so sad to know that you did not enjoy your stay with us and that items went missing during your stay. Please know that I investigated this issue and our record shows that no-one but the room attendant who cleaned your room during your stay entered your room. She is been with us since we opened providing excellent service to all guests. We work hard every day to provide excellent service to all guests and we are very sad to read your review.

I would like a chance to speak with you about your interactions more in depth and I urge you to reach out to me via email at elizabeth.ardiles@hilton.com. On behalf of my entire staff we would like to sincerely apologize for not making your stay a memorable one. We hope to hear from you soon.

Best Regards,
Elizabeth Ardiles
Assistant General Manager

Сообщить о том, что ответ неуместен
Этот ответ является субъективным мнением представителя руководства, а не компании TripAdvisor LLC.
Показать другие отзывы